انهدام باند سه نفره سرقت گوشی های همراه

  • حوادث
  • چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۵:۲۸
    کد خبر :143124

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا از انهدام باند سه نفره سرقت گوشی های همراه در پایانه مرزی مهران خبر داد.

سرهنگ رضا موذن گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای اجرای ماموریت های تخصصی، هنگام گشت زنی در شهر و پایانه مرزی مهران به سه نفر مظنون و آنان را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: در بازرسی از این افراد ۱۳ دستگاه گوشی تلفن همراه، پاور بانک و تعدادی شارژر کشف کردند که در بررسی های بعدی مشخص شد همه این اقلام مسروقه بوده است.

این مقام انتظامی گفت: تا این لحظه همکاران ما در پلیس آگاهی ۵ نفر از مال‌باختگان و زائرانی که به استرداد اموال شان با احراز هویت و شناسایی مدارک اقدام کردند را شناسایی کردند.

سرهنگ موذن با اشاره به اینکه مابقی گوشی های سرقتی جهت شناسایی مال باختگان در دست بررسی است، تصریح کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، سه نفر از متهمان دارای سوابق متعدد در خصوص سرقت و جیب بری بودند.

وی با بیان اینکه در سطح شهر مهران تابلوهای صلواتی برای شارژ گوشی وجود دارد، به زائران توصیه کرد: از موکب ها و اماکنی که برای شارژ گوشی های همراه در نظر گرفته شده، استفاده کنند، در وهله اول مطمئن شوند این مکان ها از سوی افراد مشخص و صاحب صلاحیت در اختیار آنها قرار گرفته است.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا، خستگی زائران و فاصله آنها با مکان های شارژ گوشی های همراه را یکی از علل سرقت برشمرد و از زوار خواست تا پایان شارژ گوشی همراه، در آن محل حضور داشته باشند.

منبع:برترین ها

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید