غلام‌نژاد: توفیقی تهدید کرد و گفت اگر استقلال حذف شود پولی به شما پرداخت نمی‌شود!

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۳:۰۹
    کد خبر :142946

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: آقای توفیقی از مسئولان باشگاه استقلال به صورت تهدیدآمیز با ما برخورد سختی داشت و گفت اگر باشگاه استقلال از آسیا حذف شود، شاید دیگر پول شما پرداخت نشود.

مجید غلام‌نژاد در خصوص طلبش از باشگاه استقلال و اینکه آیا از باشگاه کسی با او تماس گرفته است یا خیر گفت: هفته پیش با توجه به اینکه دو روز AFC فرصتی بابت پرداخت بدهی‌ها به باشگاه‌های ایرانی داده بود، از باشگاه استقلال با من تماس گرفتند و قرار شد که جلسه‌ای بگذارند و این مشکل حل شود.

به گزارش فارس ،وی افزود: با توجه به اینکه من تهران نبودم و گفتم که با وکیلم صحبت کنید، شماره وکیلم را به آقای توفیقی دادم، قرار شد زنگ بزنند تا جلسه نهایی برگزار شود، اما وقتی که با وکیلم تماس گرفتم و خواستم از آخرین گفت‌وگوها با باشگاه استقلال مطلع شوم متوجه شدم هیچ تماسی از باشگاه تا به امروز گرفته نشده و نمی‌دانم چطور این مشکل را حل کرده اند و من همه جا می‌شنوم مشکل بدهی استقلال حل شده است، درصورتی‌که با من هیچ تماسی گرفته نشده و هیچ جلسه‌ای برگزار نشده است.

وی در ادامه افزود: توفیقی به نمایندگی از باشگاه ابتدا به من زنگ زد، قرار شد به یک نحوی به توافق برسیم تا این مشکل به‌زودی حل شود حتی گفتم به باشگاه بیایم تا جلسه‌ای برگزار کنیم، اما دیگر هیچ تماسی نگرفتند و هنوز مشخص نیست که تکلیف بدهی من از باشگاه استقلال چه شده است. حتی آقای توفیقی از مسئولان باشگاه استقلال به صورت تهدیدآمیز با ما برخورد سختی داشت و گفت اگر باشگاه استقلال از آسیا حذف شود، شاید دیگر پول شما پرداخت نشود و من هم به آقای توفیقی گفتم مگر ما باعث شدیم که این اتفاق بیفتد؟! حق ماست و باید پرداخت شود. آن زمان که من با لکسوز به باشگاه استقلال آمدم و با ۲۰۶ برگشتم، شما کجا بودی؟ خیلی سعی کردم حتی قبل از این اتفاقات با باشگاه استقلال، شخص آقای افتخاری جلسه‌ای برگزار کنم حتی با منشی دفتر آقای افتخاری هم تماس گرفتم و به دنبال آن بودم که یک وقتی برای من معین کنند تا با مدیرعامل استقلال گفت‌وگو کنم، اما بی اعتنا بودند و برایشان مهم نبود.

وی در پایان اظهار داشت: خلاصه من نمی‌دانم که چطور این مشکل حل شده ولی در حال حاضر بعد از یک تماسی که هفته گذشته با ما گرفتند، هیچ جلسه‌ای برگزار نشده و ما همچنان منتظر هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید