بازی سختی مقابل گیتی پسند داریم / به جامعه داوری باید تبریک گفت

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۵۹
    کد خبر :142920

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: به فکر بازی مقابل گیتی‌پسند هستیم، این تیم یکی از تیم‌های خوب لیگ است و بازی سختی با آنها خواهیم داشت.

محمد علی اسماعیل‌پور در مورد پیروزی روز گذشته 5 بر یک تیم فوتسال شهروند ساری مقابل مقاومت البرز، گفت: خدا را شاکرم که دیروز توانستیم در یک بازی سنگین سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. هر دو تیم دیروز شرایط یکسانی داشتند و از لحاظ امتیازی هر دو با 18 امتیاز در جدول کنار هم قرار داشتند.

به گزارش فارس ،وی در ادامه گفت: با توجه به باخت هفته قبل تمام بازیکنان،کادر فنی تمام سعی و تلاش خود را در این بازی انجام دادند تا در این هفته پیروز شوند و به خوبی کارهای تاکتیکی کادر فنی را در زمین بازی پیاده کردند. البته ما در طول هفته تیم مقاومت را به خوبی آنالیز کرده بودیم و تمام نقاط و ضعف این تیم را بررسی کردیم.در حال حاضر این بازی تمام شد و ما از این لحظه فکر بازی هفته بعد مقابل گیتی‌پسند اصفهان هستیم. این تیم یکی از تیم‌های خوب لیگ و مدعی قهرمانی بوده و ما می‌دانیم که بازی کردن در مقابل این تیم بسیار سخت است اما ما هم شهروند ساری هستیم و برای هر بازی برنامه‌ریزی و برنامه خاص خودش را داریم.

اسماعیل‌پور در پایان در مورد وضعیت داوری این دیدار، گفت: خدا را شکر داوری در این بازی عملکرد خوبی داشته و می‌توان به جامعه داوری تبریک گفت بابت داوری‌های خوبی که داوران این کمیته دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید