گوگل به زودی میزان معطلی در رستوران‌ها را نیز اعلام می‌کند

    کد خبر :142914

اگر هنگام گرسنگی بدخلق و ناصبور می‌شوید، قابلیت جدید گوگل که میزان معطلی رستوران‌ها را فهرست می‌کند، به شما کمک خواهد کرد تا سریعاً گرسنگی خود را برطرف کنید. این قابلیت به‌صورت یک آپدیت به جست‌وجوگر گوگل و نقشه آن اضافه می‌شود. این قابلیت به شما نشان می‌دهد که در هر ساعتی از روز چقدر باید زمان بگذارید تا یک صندلی خالی در رستوران نصیب شما شود. گوگل ادعا کرده است که این قابلیت برای بیش از یک‌میلیون رستوران در سراسر جهان فعال خواهد بود.

به گزارش فارنت برای دسترسی به این قابلیت کافی است نام رستوران موردنظر خود را در گوگل جست‌وجو کنید و بخش business listing را بازکنید؛ بازه‌های زمانی شلوغ رستوران به همراه میزان زمان انتظار آن‌ها نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید به‌طور خاص روی هر بازه زمانی‌ای که به‌صورت آمار گرافیکی نمایش داده‌شده است ضربه بزنید تا میزان زمان انتظار نمایش داده شود.

این قابلیت همچنین مشخص خواهد کرد که مردم به‌طور متوسط چه میزان زمانی را در رستوران صرف می‌کنند و حداکثر میزان صبر آن‌ها برای خالی شدن صندلی چه میزان است. گوگل می‌گوید که میزان زمان انتظار بر اساس «اطلاعات قبلی کاربران ناشناس» است که از میزان زمانی در یکجا بوده‌اند مانند موزه‌ها و خواربارفروشی‌ها برداشت‌شده است.

این قابلیت برای رستوران‌ها جدید است اما گوگل پیش‌ازاین کارت‌های جست‌وجو را معرفی کرده بود که شلوغ‌ترین زمان برای کسب‌وکارها و مکان‌های عمومی را نشان می‌داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید