تا 300 ملیون از سوی شهرداری واریز نشود مطمئن نیستم که کمکی صورت گرفته است

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۴۱
    کد خبر :142836

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندر عباس گفت:شهرداری بندرعباس و شورای شهر جهت کمک به آذرخش پا به میدان گذاشتند و مبلغ 300 میلیون تومان مصوب کردند اما تا این پول به باشگاه واریز نشود امیدوار نیستم که کمکی صورت گرفته است.

عباس روزپیکر در مورد باخت 4 بر 3 تیم فوتسال آذرخش بندرعباس مقابل حفاری اهواز، گفت: خدا را شکر بازی خوب و فشرده‌ای بود، گاهی توپ و میدان در اختیار ما بود و گاهی هم در اختیار حفاری، اما متأسفانه ما در ثانیه‌های پایانی بازی گل چهارم را خوردیم و این بازی را واگذار کردیم.

به گزارش فارس ،وی در ادامه گفت: همانطور که اطلاع دارید ما هفته قبل با 7 نفر جهت بازی با مس به تبریز رفتیم، مطمئناً یکی از عوامل باخت دیروز مسافت بندرعباس تا تبریز بود که خیلی بازیکنانم را خسته کرده بود.ما نتوانستیم در این مدت ریکاوری خوبی انجام دهیم. یکی دیگر از علائم باخت ما شرایط روحی بازیکنانمان است که متأسفانه از اول این فصل دچار آن بودیم. از روز اول فصل مشکلات مالی شدیدی داشتیم و همین مشکلات دردسرهای زیادی برای ما به وجود آورده است مسئولان این استان به خصوص استانداری قبلاً قول مساعد و کمک را داده بودند و حتی در جلسات خود مصوب کردند که به تیم آذرخش کمک کنند اما متأسفانه با پرداخت مبلغ ناچیزی بقیه پول را پرداخت نکردند و مصوبه به طور کل رها شد.

وی افزود: حالا بعد از استانداری، شهرداری بندرعباس و شورای این شهر جهت کمک به آذرخش پای به میدان گذاشته و روزهای گذشته هم مبلغ 300 میلیون تومان مصوب کردند تا به باشگاه کمک کنند که این موضوع در حال طی کردن مراحل قانونی است، اما ما نمی‌توانیم بگوییم این کمک تمام شده و این پول به باشگاه واریز شده و تا زمانی که به دست ما نرسد مطمئن نیستیم که این مصوبه هم اجرای شود . امیدوارم زودتر این وضعیت تمام شود تا بازیکنان بهتر بتوانند تمرکز کنند و لیگ را ادامه دهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید