اولتیماتوم فخری به دو بازیکن تیم ملی شمشیربازی

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ۹:۵۴
    کد خبر :142433

سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر گفت: عملکرد فتوحی و رهبری در جام جهانی الجزایر خوب نبود و به همین برای رساندن خودشان به آنها اولتیماتوم داده‌ام.

پیمان فخری ، در مورد عملکرد تیم ملی شمشیربازی سابر در جام جهانی الجزایر اظهار داشت: خدا را شکر خوب و نتیجه‌ای که می‌خواستیم تقریبا حاصل شد.در بخش تیمی خیلی نزدیک مدال را از دست دادیم و حیف شد، اما در انفرادی می‌توانستیم بهتر باشیم. البته مسابقه برای جبران زیاد است و همین که مجتبی عابدینی باز هم در جمع 16 بازیکن قرار می‌گیرد و استراحت می‌کند، خوب است. ما روسیه‌ای را شکست دادیم که دو نفر از تیم آنها در انفرادی برنز گرفتند و توانستند کره، قهرمان جهان را شکست دهند. تیم قدرتمندی هستند و مربی آنها ماهی 25 هزار یورو حقوق دریافت می‌کند، اما خوشبختانه زهر چشم خوبی از آنها گرفتیم.

به گزارش فارس ، وی با اشاره به عملکرد ملی پوشان در بخش تیمی گفت: عابدینی و پاکدامن در بهترین شرایط خود بازی کردند، اما فتوحی و رهبری نه. سرعت عابدینی و پاکدامن بالا رفته ، اما در این چند وقت رهبری و فتوحی نمی‌تواند خودشان را برسانند و مسابقه که سرعت بالایی دارد، آنها جا می‌مانند. باید یک بازنگری در انتخاب نفرات خودمان برای آینده داشته باشیم. جوانان ما در جام جهانی تهران نشان دادند که پیشرفت خوبی داشته‌اند و می‌توانند جایگزین شوند.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر گفت: ما همان تغذیه و تمرینات را که برای عابدینی و پاکدامن در نظر می‌گیریم برای آن دو نفر هم لحاظ می‌کنیم و هیچ کم کسری از این بابت وجود ندارد، اما با این شرایط و نوع بازی کردن کارمان سخت می‌شود. به همین دلیل به فتوحی و رهبری اولتیماتوم داده اند که خودشان را برسانند. چون در غیر اینصورت مجبوریم نفرات جدید را اضافه کنیم.

فخری با اشاره به سقوط تیم ملی در رده بندی جهانی گفت: با توجه به اینکه سال قبل در سنگال قهرمان شده بودیم و اینجا چهارم شدیم به همین دلیل 30 امتیاز را از دست دادیم و سقوط‌مان به همین علت بود.

وی در پایان گفت: مسابقات جام جهانی مجارستان 12 آذر آغاز می‌شود و سعی می‌کنیم در اردوی بعدی که هفته آینده آغاز می‌شود، نفرات جوانتر را هم اضافه کنیم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید