کشتی‎های نفتکش ایرانی به اینترنت پرسرعت متصل شد

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ۱۵:۲۱
    کد خبر :142150

اینترنت پرسرعت ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران روز گذشته (دوشنبه ۱۵ آبان) توسط سیروس کیان‎ارثی و با حضور تعدادی از اعضای هیات‌مدیره این شرکت از طریق ویدئو کنفرانس و گفت‌وگوی تلفنی و تصویری با دریانوردان ۲ فروند از کشتی‎های این شرکت رسما افتتاح شد.

با این اقدام که در راستای تحقق یکی از خواسته‎های دریانوردان ناوگان شرکت ملی نفتکش انجام شد، دریانوردان ناوگان این شرکت که تا پیش از این به اینترنت ماهواره‎ای پرسرعت دسترسی نداشتند، از خدمات این شبکه جهانی بهره‎مند شدند.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران در این مراسم تجهیز ناوگان این شرکت به اینترنت ماهواره ای را اقدامی در پاسخ به یکی از خواسته‎های دریانوردان و رفاه حال و آرامش خاطر آنها در شرایط سخت کار در دریا و دوری از خانواده اعلام و اظهار امیدواری کرد با این قبیل اقدامات و ارتقای سطح کیفی خدمات این شرکت در بعد نیروی انسانی و ناوگان، این شرکت حضور قدرتمندتری را در آب‎های بین‎المللی داشته باشد.

قابل ذکر است بهره‎مندی ناوگان نفتکش ملی نفتکش ایران از اینترنت طی یک برنامه زمان‎بندی ۶ماهه و با هماهنگی مدیریت‎های فنی و بازرگانی این شرکت انجام خواهد گرفت که در اولین مرحله ۲ فروند از کشتی‎های تانکر این شرکت به این سیستم مجهز شدند و هم‌اکنون دریانوردان این کشتی‎ها قادر هستند بدون محدویت حجمی و به صورت رایگان در هر نقطه از جهان از خدمات این سیستم استفاده کنند.

به گزارش مهر، همچنین مراحل تجهیز ۳ فروند دیگر از کشتی‎های دیگر شرکت ملی نفتکش ایران به اینترنت در حال انجام است که در ماه جاری (نوامبر) به بهره‌برداری خواهد رسید. علاوه بر دسترسی رایگان به اینترنت، ایمیل‎های شخصی و شبکه‎های مجازی مانند تلگرام، واتس‌اپ و خطوط تلفن ارزان‌قیمت نیز جهت ارتباط از خشکی به کشتی و بالعکس فراهم شده است که از این طریق دریانوردان ناوگان نفتکش ایران همواره قادر خواهند بود با خانواده‌های خود در تماس باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید