مرگ زهرای 25 ساله در خودروی مرد مسافرکش

  • حوادث
  • سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ۱۳:۱۸
    کد خبر :141937

راننده مسافرکش وقتی دختر جوان در خودرواش فوت کرد، جسد او را در جاده هفت برم دفن کرد.

مرد میانسال با اضطراب و پریشان به پلیس مراجعه کرد و پرده از رازی برداشت که بهتربود خیلی زودتر ازاین به پلیس خبر می‌داد.

ادعا می‌کرد در شیراز با سواری شخصی مسافرکشی می کند و دختر ۲۵ ساله را در محدوده پارک خلدبرین شیراز سوار کرده است تا به مقصد برساند. اما اونمی دانست مقصد مسافر زیر خروار‌ها خاک در منطقه خوش آب و هوای هفت برم دراطراف شیراز باشد.

راننده ادامه داد پس از لحظاتی از طی مسیر ناگهان دختر مسافر فوت کرد و من از ترس قانون و مشکلاتی که ممکن بود برایم رخ دهد دختررا از شهر بیرون بردم و در منطقه “هفت برم” در جایی دفن کردم و به شهر بازگشتم و اکنون با پای خود آمده ام تا به اشتباهم اعتراف کنم.

درادامه پلیس و نیرو‌های آتش نشانی با راهنمایی راننده مسافرکش جنازه را ازیر خاک بیرون آورده و برای رسیدگی به ماجرای مرگ به پزشکی قانونی تحویل دادند. همچنین هویت دختر جوان به نام زهرا شناسایی شد.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی پلیس استان فارس درتحلیل این پرونده گفت: متاسفانه بار‌ها شاهد وقوع جرائمی هستیم که به دلیل سوارشدن زنان و دختران در خودرو‌های مسافری شخصی به وقوع پیوسته و ازطرفی هم درصورت صحت ادعای راننده، کاملا وظیفه اش چه از نظر اخلاقی و انسانی و چه ازنظر قانونی این بوده که مسافر را درکمترین زمان ممکن به مرکز پزشکی و درمانی تحویل دهد.

وی ادامه داد: بدون تردید ترس ازقانون صرفا شامل خطاکاران خواهد بود و فرد بیگناه نه تنها تحت پیگرد پلیس قرارنخواهد گرفت بلکه درجای خود مورد تقدیر قرارمی گیرد. چه بسا درصورت انتقال یک بیمار و یا فردی که به هردلیل دچار مرگ و ایست قلبی و یا هر مشکلی باشد درصورت انتقال به مراکزدرمانی جان خودرا ازدست ندهد و به هرحال درصورت مواجه شدن با چنین صحنه‌هایی، بیرحمانه‌ترین روش‌های برخورد با موضوع مانند این پرونده است که فرد به تشخیص کاملا اشتباه و جنازه را سربه نیست کند و به این ترتیب همه سرنخ‌های پلیسی را دچار انحراف و مشکل کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید