دو خبر تجسمی و موسیقی

    کد خبر :141855

اجرای منتخبی از پروژه «چند شب» در شهر اهواز و آغاز به کار بخش بین‌الملل جشنواره تجسمی فجر از جمله خبرهای تجسمی و موسیقی امروز ۱۶ آبان است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار»، افشین معصومی ـ تهیه کننده و مدیر برگزاری پروژه «چند شب» ـ با اعلام این خبر توضیح داد: منتخبی از اجراهای مختلف پروژه «چند شب» روزهای ۲۳ و ۲۴ آذر ماه به همت موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» در شهر اهواز میزبان علاقه‌مندان موسیقی ایرانی خواهد بود.

او ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته منتخبی از نوازندگان پروژه «چند شب تار» و پروژه «چند شب کمانچه» از جمله پویان بیگلر، طینوش بهرامی، حامد فکوری، بهزاد رواقی، سامر حبیبی، شروین مهاجر، حسام اینانلو و رضا پرویززاده روزهای پنجشنبه ۲۳ و جمعه ۲۴ آذر ماه در اهواز به اجرای برنامه می‌پردازند.

تا کنون سه دوره از مجموعه کنسرت‌های «چند شب» با اسامی «چند شب تار»، «چند شب کمانچه »، «چند شب گیتار» از سوی موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» در تالار رودکی تهران میزبان علاقه‌مندان موسیقی ایرانی بود، این در حالی است که حین اجرای این پروژه در شهرستان‌ها، چهارمین پروژه چند شب با عنوان «چند شب عود» در تهران برگزار می‌شود که اطلاعات کامل و نحوه برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

آغاز به کار بخش بین الملل جشنواره دهم تجسمی فجر

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر ، بخش بین الملل این دوره از جشنواره با هدف تقویت بخش خارجی،شناسایی هنرمندان و آثار شاخص و رایزنی با سفارت خانه ها جهت هماهنگی و امکان سنجش مبادله آثار هنری آغاز به کار کرد.

همچنین همکاری فی مابین این بخش با معاونت امور بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی جهت همکاری برای برنامه‌ریزی و اجرای نمایشگاه‌ها و رخدادهای حوزه تجسمی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف از دیگر اهداف این بخش از جشنواره دهم است.

دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با حمایت دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر از ٣ دی تا ۴ بهمن سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید