واکنش دو عضو شورا به خبر «درگیری در شورا»

    کد خبر :141695

دو عضو شورای شهر تهران به اخبار منتشر شده مبنی بر “درگیری لفظی بین آنان” در جلسه گذشته شورای شهر واکنش نشان دادند.

به گزارش ایسنا، محمدجواد حق شناس صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه در جلسه گذشته بحثی میان من و رسولی عضو دیگر شورای شهر در خصوص مباحث مختلف شهر ایجاد شد، گفت: متاسفانه دوستان دلواپس، اخباری تحت عنوان درگیری در شورا منتشر کردند.

وی با بیان اینکه گویا دوستان برداشت مناسبی از فعالیت نهادهای انتخابی همچون شورا و مجلس ندارند، گفت: در نهادهای انتخابی فضا برای بحث و حتی مناقشه وجود دارد و این در حالیست که من و رسولی رفاقت 38 ساله داریم و پیگیر حقوق مردم هستیم.

به گزارش ایسنا، همچنین رسولی با اشاره به انتشار اینگونه اخبار گفت: شورای شهر پنجم باید به اینگونه گمانه‌زنی‌ها عادت کند.

وی با بیان اینکه من و حق شناس از 20 سالگی با هم دوست بودیم، گفت: شورای شهر پنجم یکدست است و از انسجام و همگرایی برخوردار است اما این به معنای محروم ماندن از تضارب آراء نیست و شورای شهر پنجم شورای شیشه‌ای است و اگر رسانه‌ها سوالی در این خصوص دارند حتما سوال بپرسند و من این سخنان را برای رفع نگرانی از دلسوزان شورا بیان کردم.

به گزارش ایسنا، در جلسه گذشته محمدجواد حق شناس و رسولی در خصوص انتخاب نماینده شورای شهر در سازمان ورزش با یکدیگر بحث کرده بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید