پرسپولیس و استقلال به جایگاه بهتری رسیدند/تراکتورسازی کمتر از قبل امتیاز گرفت!

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۲۲
    کد خبر :141657

پرسپولیس و استقلال تهران در رده‌بندی جدید بهترین تیم‌های فوتبال باشگاهی دنیا جایگاه خویش را بهبوده بخشیده و در صدر تیم‌های ایران قراردارند در حالیکه تراکتورسازی و ۴ تیم دیگر کشورمان کمتر از قبل امتیاز گرفتند.

به گزارش فارس، سایت «فوتبال‌دیتابیس» جدید‌ترین رنکینگ خود را اعلام کرد و پرسپولیس با کسب ۱۵۷۴ امتیاز به عنوان بهترین تیم کشورمان معرفی شد.

*پرسپولیس همچنان تیم برتر ایران

تیم تحت امر برانکو ایوانکوویچ نسبت به دوره قبل که ۱۴۹۱ امتیاز کسب کرد، در این دوره ۱۶۷ امتیاز بیشتر گرفت و جایگاه خود را بهبود بخشید.

این تیم در رده جهانی رتبه ۱۳۵ را کسب کرد.

در سطح قاره‌ای نیز این تیم هشتم شد.

*استقلال در رتبه دوم

همچنین استقلال تهران که در مرتبه گذشته ۱۴۹۳ امتیاز گرفت، صاحب ۱۲ امتیاز بیشتر شد و در مجموع ۱۴۹۷ امتیاز گرفت.

تیم وینفرد شفر به این ترتیب در جایگاه دومین تیم‌ کشورمان در این رده بندی جای گرفت.

آبی‌پوشان در رتبه جهانی عنوان ۲۸۳را کسب کردند.

در رده آسیا نیز تیم تهرانی بیست و یکم شد.

*تراکتور کمتر از قبل امتیاز گرفت

برخلاف پرسپولیس و استقلال که در رنکینگ جهانی امتیاز بیشتر کسب کرده و جایگاه خود را ارتقا دادند.تراکتورسازی نسبت به مرتبه قبل ۲۴ امتیاز کمتر گرفت.تیم تبریزی که پیش‌تر ۱۴۹۴ امتیاز گرفته بود، صاحب ۱۴۸۳ امتیاز شد و به عنوان سومین تیم ایران معرفی شد.این تیم در رده جهانی ۳۱۳ شد.در سطح آسیا نیز این تیم در جایگاه ۲۳ ایستاد.

*ذوب‌‌آهن و سپاهان، چهارم و پنجم شدند

همچنین ذوب‌آهن که امسال توسط امیر قلعه‌نویی هدایت می‌شود، نیز سقوط داشت. این تیم ۴۹ امتیاز نسبت به قبل کمتر امتیاز گرفت و در رده چهارم ایران و ۳۹۳ جهان ایستاد.در آسیا نیز تیم اصفهانی سی و یکم شد.سپاهان، دیگر نماینده نصف جهان، نیز به همین ترتیب ۴۵ امتیاز کمتر گرفت و صاحب ۱۴۱۰ امتیاز شد.تیم کرانچار به عنوان تیم پنجم ایران و ۵۶۰ جهان شناخته شد.در آسیا نیز این تیم در جایگاه ۴۸ جای گرفت.

*سقوط امتیاز تیم‌های رده ششم تا هشتم

در رنکینگ سایت دیتابیس، همچنین تیم‌های رده ششم تا هشتم فوتبال کشورمان دچار سقوط از نظر کسب امتیاز شدند.فولاد خوزستان که در آخرین مرتبه ۱۴۱۶ امتیاز گرفته بود، این بار ۱۴۰۷ امتیاز گرفت و ششم شد.تیم اهوازی در ۵۷۵ جهانی ایستاد.این تیم در آسیا به عنوان تیم شماره ۵۱ معرفی شد.تیم نفت تهران برخلاف دفعه قبل که ۱۴۷۱ امتیاز گرفت، در فهرست جدید ۲۳۲ امتیاز کمتر گرفت و با ۱۴۰۶ امتیاز در رده هفتم ایران و ۵۸۳ جهان ایستاد.در آسیا نیز پنجاه و دوم شد.استقلال خوزستان نیز تیم هشتم ایران و ۷۱۵ جهان شد.این تیم این بار نسبت به دفعه گذشته که ۱۴۰۲ امتیاز گرفته بود، ۱۱۲ امتیاز کمتر گرفت و در مجموع صاحب ۱۳۸۳ امتیاز شد.در آسیا تیم اهوازی رتبه ۶۸ را بدست آورد.

*پیشرفت پارس جنوبی و پدیده

برخلاف تیم‌های رده سوم تا هشتم، پارس جنوبی جم و پدیده که نهم و دهم شدند و در رده جهانی در مرتبه .۸۴۲ و ۸۶۷ ایستادند، با صعود مواجه بودند.پارس جنوبی جم که توسط تارتار هدایت می‌شود، با افزایش ۴۶۵ امتیازی صاحب ۱۳۶۰ امتیاز شد.پدیده هم با افزایش ۲۲۸ امتیازی به ۱۳۵۶ امتیاز رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید