حربه آژانس‌ های متقلب برای فریب مسافران

    کد خبر :141640

یکی از مدیران آژانس‌های مسافرتی گفت: برخی از آژانس‌ها با ارسال پیامک به افراد اعلام می‌کنند که برنده سفر به ارمنستان شده‌اند درحالی که بیش از حد معمول هزینه تور دریافت می‌کنند.

ناصر مرادی یکی از برگزارکنندگان تورهای گردشگری ارمنستان گفت: مدتی است که برخی از آژانس‌های مسافرتی اقدام به فریب مسافران می‌کنند به‌عنوان مثال فهرستی از شماره تلفن افراد را تهیه کرده و برای آن‌ها پیغام می‌فرستند که شما برنده اقامت در یکی از بهترین هتل‌های ایروان شده‌اید و از این طریق تورها و هتل خود را با بالاترین قیمت می‌فروشند.

وی گفت: این آژانس‌ها اول فهرستی از شماره تلفن پزشکان بعد مهندسان و حالا هم افراد و گروه‌های دیگر را گرفته و تبلیغ می‌کنند. کسی هم پیگیر آنها نمی‌شود. آن‌ها به مسافر خود می‌گویند که با دسته چک به آژانس بروند سپس با چرب زبانی طوری مسافر را گول می‌زنند که مسافر پیش خود فکر می‌کند چطور این تور را خریده است.

مرادی بیان کرد: در برخی اوقات به مسافر تایم شرینگ یک هتل را می‌فروشند و یا می‌گویند ویزای اروپا را برایشان می‌گیرند به ظاهر این تسهیلات می‌ارزد اما اگر مسافر کمی‌حساب و کتاب کند می‌بیند در بهترین حالت یا مورد ویژه‌ای به دستش نرسیده و یا سرش کلاه رفته است ما این مشکلات را بارها و بارها در نامه‌های مختلف به سازمان میراث فرهنگی اطلاع داده‌ایم اما جوابی نگرفته‌ایم و این آژانس‌ها همچنان کار خود را می‌کنند و هربار هم یا مکان و یا نامشان را تغیبر می‌دهند.

مرادی افزود: مسافر ممکن است دو شب هتل در ارمنستان گرفته باشد اما آژانس‌ها در ساعت‌هایی بلیط پرواز رفت و برگشت برای او می‌گیرند که مسافر عملا یک شب اقامت کند.

وی افزود: هم اکنون که بازهم این آژانسها تبلیغات خود را شروع کرده‌اند هتل‌های ایروان کمترین نرخ را دارند و ارزان هستند اما آژانس نرخ فصل تابستان را می‌گیرد و یا نرخ ارزان هتل را روی پرواز حساب می‌کند در برخی موارد هم هتلهایی را برای مسافر انتخاب می‌کنند که خارج از شهر هستند و یا مسافر ندارند.

این فعال گردشگری گفت: این دسته از آژانسداران می‌دانند که اگر مسافر شکایت هم کند دستش به جایی نمی‌رسد و یا پروسه آن طول می‌کشد و مسافر پشیمان می‌شود به همین دلیل به کارشان سال‌هاست که ادامه می‌دهند.

منبع:برترین ها

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید