اهتمام کافی در جذب گردشگر سلامت وجود ندارد

    کد خبر :141607

مدیر کل دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت، گفت: در سند ١٤٠٤ حدود ٢٠ میلیون گردشگر سلامت در کشور پیش بینی شده، اما تاکنون قدم های خوبی برداشته نشده است.
به گزارش مهر، دکتر علیرضا عسکری در همایش روسای بیمارستان های دارای واحد پذیرش بیماران بین الملل، افزود: با توجه به پتانسیل های کشور در عرصه گردشگری سلامت، هنوز به جایگاه شایسته در این حوزه نرسیده ایم.

وی با اعلام اینکه در زمینه گردشگری سلامت دانش کافی وجود دارد اما اهتمام کافی نیست، گفت: در سند ١٤٠٤ حدود ٢٠ میلیون گردشگر سلامت در کشور پیش بینی شده است، اما تاکنون قدم های خوبی در این زمینه برداشته نشده است.

عسکری ادامه داد: در کشور ما در زمینه کارهای تیمی و فرآیندهای تیمی ضعف بزرگی وجود دارد.

وی گفت: با وجود درمانگاه ها، کلینیک ها و مطب های زیاد در کشور که می توانستند خدمات خوبی به گردشگری ارائه دهند، نتوانستیم موثر عمل کنیم.

عسکری افزود: از وزارت بهداشت انتظار دارند که تمام امور مربوط به گردشگری سلامت را انجام دهد، در صورتی که سازمان میراث فرهنگی، انجمن ها و وزارت امور خارجه نیز در این زمینه موظف هستند.

وی گفت: با هم افزایی و تعامل می توان برای رفع تعارضات در زمینه گردشگری سلامت قدم برداشت و راه حل آن باور داشتن به یکدیگر، ایفای نقش موثر و حل اختلافات و همفکری با یکدیگر است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید