به جای تهدید بهترین‌های دوومیدانی، به وضعیت مالی آنها رسیدگی کنید/ با افتخار به ورزشکاران ایران خدمت می‌کنم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۵۷
    کد خبر :141574

مربی دوومیدانی گفت: فدراسیون و سازمان تیم‌های ملی به جای تهدید بهترین‌های دوومیدانی، به وضعیت مالی آنها رسیدگی کنید.

به گزارش فارس، چند روز پیش فدراسیون دوومیدانی در اطلاعیه‌ای به ورزشکاران هشدار داد در صورتی که با برخی مربیان ایرانی خارج از کشور همکاری داشته باشند و برنامه تمرینی دریافت کنند، از اردوی های ملی محروم خواهند شد.

برهمین اساس حامد احمدپور که یکی از مربیان ایرانی که مدتی است در خارج از کشور حضور دارد، در نامه‌ای به این موضوع واکنش نشان داد.این مربی که هدایت رضا قاسمی، یکی از دوندگان برتر ایران را در چند سال گذشته برعهده داشته است، تاکید می‌کندف خدمت کردن به جوانان ایرانی برای او افتخار است.

در نامه احمدپور آمده است: «سالها در قالب مربی افتخار سربازی ورزش کشور عزیزمان و خدمتگزاری به جوانان برومند آن را داشته ام. در همه آن سال‌ها همه هدفم نزدیک شدن کشورم به استانداردهای جهانی رشته مادر بود، اما چند روزی است که شاهد این هستم که ورزشکارانی که تمرینات‌شان را زیر نظر من انجام می‌داده‌اند تهدید به این شده‌اند که چنانچه از بنده برنامه بخواهند از اردوهای تیم ملی خط خواهند خورد. خواهش می کنم به جای تهدید و ارعاب بهترین‌های ورزش دوومیدانی و آیندگان این رشته، بیشتر به وضعیت مالی آنها و مربیان عزیز‌شان که زمانی خود من یکی از کوچکترین آنها بوده و می‌دانم با چه علاقه‌ای کار می‌کنند و حتی گاهی پول کفش بچه‌ها و هزینه ایاب و ذهاب آنها را از جیب خود می دهند، رسیدگی کنید.

شما در داخل مربیان خارجی را با هزینه هنگفت که حقوق یک ماه به اندازه هزینه یک سال اغلب مربیان و ورزشکاران حرفه‌ای می‌شود را در خدمت دارید و امید است در آینده سازمان تیم‌های ملی بیشتر درمورد چگونگی جذب منابع مالی و ارتقاء سطح کیفی زندگی ورزشکاران تصمیم گیری کند، نه در مورد اینکه بنده از خارج از کشور ورزشکاران را هدایت می‌کنم. بنده بی منت و با افتخار تا جایی که توان دارم از فزندان برومند ایران زمین دفاع خواهم کرد و به شما هم همین توصیه را می‌کنم.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید