گرشاسبی: اسپانسر پیشین پول هواداران که نزد آنها امانت است رابه ما نمی‌دهد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۰۲
    کد خبر :141448

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پول هواداران ما به صورت امانت پیش اسپانسر باقی مانده اما اسپانسر پیشین آن را به ما نمی‌دهند.

به گزارش  فارس، در حالی که وضعیت تیم‌های ایرانی برای رفتن به لیگ قهرمانان آسیا بغرنج‌تر از هر زمان دیگری شده اما از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که اسپانسر پیشین این باشگاه هنوز مطالبات مالی آنها را پرداخت نکرده تا وضعیت این باشگاه برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا و کسب مجوز آسیایی شدن به خطر بیفتد.

این در حالی است که طبق اعلام مدیران باشگاه پرسپولیس کارهای اجرایی برای صدور این مجوز انجام شده اما نرسیدن پول به این باشگاه در روز آخر مهلت آسیایی شدن حالا این بیم را در بین هواداران به راه انداخته که شاید به دلیل همین مشکل آنها شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهند. حالا اما مدیران باشگاه به اسپانسر پیشین باشگاه خود عنوان کرده‌اند که اگر تا امروز این پول را ندهد علاوه بر اینکه پرسپولیس دچار مشکلات متعددی خواهد شد آنها هم ناگفته‌هایی را درباره این اسپانسر عنوان خواهند کرد.

حمیدرضا گرشاسبی در همین رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس و اینکه آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس برای آسیایی شدن و صدور پروانه حرفه‌ای آسیایی گفت: ما تقریباً همه کارها را انجام داده‌ایم و مشکلی از این بابت نداریم. البته مقداری بدهی باقی مانده و باید درصدی از قرارداد بازیکنان را بدهیم. دو، سه مورد هم هنوز هست که امروز آنها را حل خواهیم کرد. فقط مشکلات مالی پابرجاست که امیدواریم این مشکلات هم حل شود.

عضو هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اسپانسر قبلی باید بخشی از مطالباتش را واریز می‌کرد که متأسفانه این پول را پیش خود نگه داشته است. ما رایزنی‌های زیادی انجام داده‌ایم که این مسئله حل شود، اما هنوز این مشکل مرتفع نشده است.

گرشاسبی در پاسخ به این سؤال که چرا اسپانسر قبلی مطالبات مالی باشگاه پرسپولیس را به آنها پرداخت نکرده، خاطرنشان کرد: ما هم نمی‌دانیم که چرا اینکار را نکرده و حتی وزارت ورزش و جوانان هم پیگیر این مسئله هست. ما پیگیری کردیم و متوجه شدیم همراه اول پول ما را داده و این پول به حساب پردیس اول ریخته شده اما آنها نباید این پول را به حساب اسپانسر قبلی می‌ریختند و حالا که این پول به حساب او واریز شده، او دادن این پول را به تأخیر انداخته است. این موضوع باعث شده تا ما بیشتر احساس خطر کنیم. اگر تا امروز این مطالبات مالی ما پرداخت نشود، مطمئناً به صورت مفصل‌تری در خصوص این موضوع صحبت خواهم کرد و موارد زیادی را عنوان می‌کنم.

وی درباره اینکه آیا باشگاه استقلال پول از اسپانسر گرفته و آیا این اسپانسر مشترک این کار را انجام داده است یا خیر، افزود: حتماً آنها پول گرفته‌اند که مشکلات مالی‌شان را حل کرده‌اند، اما مبلغ سهم باشگاه ما پرداخت نشده است.

عضو هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه اگر این پول به حساب باشگاه پرسپولیس واریز نشود چه سرنوشتی در انتظار سرخ‌ها خواهد بود، اضافه کرد: مطمئناً اگر این پول تا امروز به باشگاه نرسد آسیب می‌بینیم. ما در این شرایط دیگر رویمان نمی‌شود از هواداران کمک بگیریم. این پولی هم که پیش اسپانسر پیشین باقی مانده، پول شخصی کسی نیست، بلکه پول هواداران است که به امانت نزد اسپانسر مانده و باید آن را به ما بدهند، اگر تا امروز این پول به‌دست ما نرسد، دچار مشکل خواهیم شد و مطمئناً در این خصوص صحبت‌های دیگری را مطرح خواهم کرد.

گرشاسبی در خصوص آخرین وضعیت علی‌اکبر طاهری و اینکه با استعفای او از سمت وزارت ورزش و جوانان مخالفت شده، گفت: باید اجازه دهید تا آقای طاهری از سفر بازگردد. ما امیدوار هستیم که ان‌شاءالله وی به کارش در پرسپولیس ادامه دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید