برپایی نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی در برج میلاد

    کد خبر :141413

نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و داروسازی، با حضور بیش از ۶۰۰ شرکت داخلی و خارجی، از ۲۷ تا ۳۰ آذر ۹۶ در برج میلاد تهران برگزار می شود
به گزارش مهر، مجید مسگر طهرانی دبیر اجرایی نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و داروسازی اکفا، از این نمایشگاه به عنوان پرمخاطب ترین نمایشگاه تخصصی نام برد و گفت: بیش از ۶۰۰ شرکت داخلی و خارجی، در این نمایشگاه حضور دارند.

وی، از جمله اهداف این نمایشگاه را، معرفی محصولات نوآورانه و دانش بنیان، معرفی برندها و محصولات جدید و ایجاد فضای رقابتی میان شرکت ها نام برد و افزود: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۱۲۰۰۰ مترمربع برگزار خواهد شد.

مسگر طهرانی ادامه داد: همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و داروسازی، کنگره بین المللی زیست پزشکی توسط انستیتو پاستور ایران با حداکثر ۲۰ امتیاز بازآموزی نیز برگزار می شود.

وی گفت: جراحان، پزشکان عمومی، متخصصین زنان و زایمان، آنکولوژی، بیماری های عفونی، علوم آزمایشگاهی و همچنین پرستاران و ماماها از مخاطبین اصلی کنگره بین المللی زیست پزشکی هستند.

مسگر طهرانی افزود: تاکنون بیش از ۳۶۰۰ نفر از مخاطبین و مرتبط با شرکت های حاضر در نمایشگاه تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و داروسازی در کنگره بین المللی زیست پزشکی ثبت نام کرده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید