مامورنمای مسلح با شلیک پلیس زمینگیر شد

    کد خبر :141219

فردی که با در دست داشتن اسلحه و کارت پلیس از رانندگان آژانس در مشهد اخاذی می کرد در عملیات پلیس دستگیر شد.

به گزارش  برنا، فرمانده انتظامی مشهد روز یکشنبه گفت : چندی پیش ماموران پلیس مشهد در جریان اخادیهای جوانی مسلح از رانندگان قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای دستگیری این فرد وارد عمل شد.

وی ادامه داد: متهم 22 ساله با در دست داشتن یک اسلحه و نشان دادن کارت شناسایی تحت عنوان مامور به آژانسهای تاکسی تلفنی مراجعه و به بهانه گشت زنی در منطقه قاسم آباد و الهیه مشهد در خواست تاکسی و سپس از رانندگان به بهانه های مختلف اقدام به اخاذی می کرد.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهم به سرعت توسط پلیس دستگیر و در تحقیقات از وی مشخص شد اسلحه کلت کمری قلابی و کارت شناسایی وی نیز جعلی است. این فرد برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.
وی همچنین به زمینگیر شدن یک سارق با شلیک پلیس اشاره و بیان کرد: این سارق که در یکی از خیابانهای فرعی بلوار توس مشهد اقدام به سرقت باتری خودروی پراید کرده بود بامداد امروز با دیدن ماموران گشت کلانتری کاظم آباد پا به فرار گذاشت.
سرهنگ بوستانی با اشاره به بی تفاوتی متهم به دستور ایست پلیس گفت: با رعایت قانون بکارگیری سلاح پای متهم مورد اصابت گلوله قرار گرفت و متهم دستگیر شد. پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل شده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید