سازمان استاندارد از سرمایه‌گذاری خارجی حمایت می‌کند

  • اقتصادی
  • پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۱۱
    کد خبر :14116

رییس سازمان ملی استاندارد ایران و هیات همراه در سفر روز چهارشنبه خود به استان قزوین از سه واحد تولیدی لوازم خانگی و صنایع غذایی در استان بازید کردند.

، نیره پیروزبخت در نخستین بازدید خود به کارخانه سپهر الکتریک، یکی از تولید کنندگان بزرگ لوازم خانگی رفت و از خطوط تولید این کارخانه دیدن کرد.

وی در این برنامه حمایت خود را از سرمایه گذاری هایی که منجر به اشتغال زایی، رونق تولید و توسعه صادرات می شود اعلام کرد.

نیره پیروزبخت در بازدید از کارخانه نستله نیز که  ۱۵ سال است در ایران در زمینه تولید موادغذایی با پایه لبنی به ویژه شیر خشک فعالیت دارد بازدید و از مسیر تولید این کارخانه دیدن کرد.

در این دیدار، مدیرعامل نستله آمادگی این مجموعه را برای راه اندازی مجهزترین آزمایشگاه مواد غذایی در ایران اعلام داشت که با استقبال رییس سازمان ملی استاندارد مواجه شد.

پیروزبخت نیز ضمن تشکر از به کارگیری نیروهای ایرانی و ایجاد اشتغال در این واحد تولیدی پیشنهاد داد با راه اندازی این آزمایشگاه زمینه همکاری برای انجام آزمایش های مورد نیاز برای رعایت الزامات نشان حلال در ایران فراهم شود که این پیشنهاد با استقبال نستله مواجه شد.

پیروزبخت، در ادامه از واحد تولیدی دنون که با سرمایه گذاری مشترک ایران و فرانسه ایجاد شده است و در تولید دسر و نوشیدنی های با پایه لبنیات فعالیت دارد بازدید به عمل آورد.

مسئولان واحدهای تولیدی مذکور خواستار حمایت بیشتر سازمان استاندارد در مقابل جعل نام برندهای مشهور و همچنین تسهیل قوانین موجود در واردات مواد اولیه مورد نیاز شدند.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه هر یک از این واحدهای تولیدی زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم صدها نفر را ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: در حمایت از تولیدات معتبر داخلی و سرمایه گذاران خارجی، با توجه سیاست ها و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

گفتنی است سفرهای دوره ای رییس سازمان ملی استاندارد ایران به استان ها به منظور بررسی وضعیت و مسائل پیش روی واحدهای تولیدی دارای نشان استاندارد در سال تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی انجام می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید