تفتیان صحبت‌هایش علیه فدراسیون دوومیدانی را پس گرفت!

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ۱۴:۴۰
    کد خبر :140968

ملی پوش دوومیدانی پس از جلسه با مسئولان فدراسیون، مصاحبه‌هایش علیه این فدراسیون را پس گرفت!

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، مدتی پس از پایان بازی های داخل سالن ترکمنستان صحبت هایی مبنی بر عدم رضایت حسن تفتیان مطرح می شد که در نهایت سازمان تیم های ملی بر آن شد با برگزاری نشستی به صحبت های انجام شده و مسائلی که از جانب او در رسانه ها نقل شده بود بررسی کند که در پایان این جلسه نتیجه رضایت بخشی برای هر دو طرف نیز حاصل شد.

تفتیان پس از پایان این جلسه در جمع بندی مسائل مطرح شده اظهار داشت: جلسه مفصلی بود و به تمام موضوعاتی که باید به آنها اشاره می شد پرداختیم که مهمترین بازخورد این جلسه آرامش بین ورزشکار و فدراسیون بود. همانطوری که با حمایت کامل فدراسیون در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های داخل سالن آسیا موفقیت درخشانی نصیب دوومیدانی ایران شد انتظار می رود حمایت صد در صد و بیش از پیش فدراسیون از برنامه‌های پیش رو تا بازی‌های آسیایی و همینطور تلاش من، موفقیت دو و میدانی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا نیز حاصل شود.»

موضوع بعدی که به آن اشاره داشت برخی ادعاهایی بود که در رسانه ها از قول تفتیان مطرح می شد که تفتیان در واکنش به آنها افزود: در ادامه علی رغم اظهاراتی که از سوی بنده مبنی بر نقش نداشتن فدراسیون در موفقیت های اخیرم عنوان شده بود به صحبت نشستیم و همگی در جلسه اذعان داشتیم که هر موفقیتی که در هر زمینه ای به دست می آید حاصل یک کار گروهی است و افراد زیادی باید دست به دست هم دهند تا یک اتفاق بزرگ رخ دهد. من در شرایطی بودم که انتقاداتی داشتم اما هیچ وقت نمی‌توان گفت فدراسیون در موفقیت‌های من و سایر ورزشکاران نقشی نداشته است. از حمایت‌هایی که برای جذب مربی خارجی شد، برگزاری اردوهای خارجی در کمپ پاریس اردوهای داخلی در تهران و مشهد و پرداخت به موقع حقوق مربی خارجی، نتایج مطلوبی که در کسب شد و پرداخت پاداش 50 میلیون تومانی برای برندگان مدال طلا که به موقع انجام شد نقش حمایت فدراسیون را نشان می دهد و من این مساله را اصلا نمی پذیرم که فدراسیون در موفقیت های من و سایر ورزشکاران نقشی نداشته است.

وی در پایان تصریح کرد: نقش رئیس فدراسیون از حمایت ها گرفته تا مدیریت در حواشی و جذب منابع مسئله مهمی است که به عنوان پدر یک خانواده در دو و میدانی ایران کار دشواری است. با توجه به گذشت 2 سال از مدیریت آقای کیهانی در دو ومیدانی ایران عملکرد مطلوبی از ایشان شاهد بوده ایم. البته هر مجموعه ای نقاط ضعف و قوتی دارد ولی مهم تر از همه حس همدلی در خانواده دو و میدانی ایران است که امیدوارم این حس با درایت رئیس فدراسیون و موفقیت هایی که با یاری خدا و تلاش من در آینده نزدیک حاصل خواهد شد، مهر تائیدی برعملکرد همه اعضای خانواده بزرگ دو و میدانی ایران باشد.

تفتیان در مصاحبه‌های عنوان کرده بود، همه‌ این موفقیت‌ها با تلاش و کوشش خود ملی‌پوشان به دست آمده است. برای مثال من خودم در این مسابقات در صورتی مدال گرفتم و رکوردشکنی کردم که یک صدم با رکورد این بازی‌ها و پنج صدم با رکورد آسیا فاصله داشتم. اگر با برگزاری اردوهای تدارگاتی آماده می‌شدم و تدارکات خوبی داشتم قطعا نتایج بهتری کسب می‌کردم. من تنها به این مسابقه‌ها آمدم و حتی ماساژورم هم با من نبود و همین این مسائل کار را سخت می‌کرد. متأسفانه بی برنامگی فدراسیون اصلی‌ترین مشکل است. هیچ کاری در این فدراسیون روی برنامه‌ریزی نیست. به قدری که فدراسیون حواسش درگیر مصاحبه‌ها و فضای مجازی شده، یک درصد هم به برنامه ورزشکارانش فکر نمی‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید