رشد جهشی شیائومی در بازار گوشی‌های هوشمند

    کد خبر :140927

“لی جون” بنیانگذار و مدیر عامل این شرکت بر طبق اعلام مجله فوربس بیست و سومین مرد ثروتمند چین است.

شیائومی در سال 2017 به نقطه هدف خود در زمینه میزان عرضه گوشی هوشمند می‌رسد. مدیر عامل این شرکت چینی اذعان داشت که شیائومی در سال 2017، 70 میلیون گوشی هوشمند عرضه نموده است.

شیائومی، شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی در پکن است. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیکی است.
شرکت مزبور، از ابتدای ارائه اولین گوشی‌های هوشمند در ماه اوت ۲۰۱۱، سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورده و آن را به طیف وسیع‌تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد.
گفتنی است “لی جون” بنیانگذار و مدیر عامل این شرکت بر طبق اعلام مجله فوربس بیست و سومین مرد ثروتمند چین است.

به گزارش بازتاب به نقل از رایورز، لی جون گفت: «شیائومی در ده ماه نخست سال 2017، 70 میلیون گوشی هوشمند به بازار عرضه نموده و قصد دارد در سال 2018، این تعداد را به 100 میلیون برساند.»
نکته قابل توجه آنکه، شرکت مورد بحث به فروش 100 میلیارد یوآن در سال 2018 رسیده است.

لی در جمعی از رسانه‌های چینی در شنزن گفت: «همان‌گونه که شرکت ما در سال 2017 به هدفی که برای خود در نظر گرفته بود، رسید و در سال 2018 نیز این موفقیت را تکرار خواهد کرد.»

گفتنی است که این شرکت به تازگی نخستین بازار خود را در چین افتتاح کرده و نام «مای هوم» را برای آن انتخاب نموده است؛ برخی از شرکت‌های معروف چینی مانند هواوی نیز در این بازار، فعالیت دارند. بازار مورد بحث بزرگ‌ترین بازاری است که تاکنون در این زمینه در شنزن افتتاح شده است.

لی در نشستی که پس از راه‌اندازی بازار مای هوم، با رسانه‌ها داشت، گفت: «شیائومی، یک برنامه گسترده‌تر هم برای سال 2018 دارد و آن این است که می‌خواهد در سال مذکور، جزو 500 شرکت برتر دنیا باشد.»
وی افزود که انتظار دارد درآمد شرکت شیائومی در یک دهه، از یک تریلیون یوآن هم بیشتر شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید