احتمال لغو تمام پروازها به فرودگاه آبادان

    کد خبر :140707

مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: احتمال لغو تمام پروازها از تهران و سایر شهرهای ایران به فرودگاه آبادان تا ظهر امروز به دلیل شرجی بودن هوا و مه غلیظ وجود دارد.

یدالله آقایی صائم افزود: در حال حاضر دید افقی در فرودگاه آبادان به حدود 50 متر رسیده و امکان نشست و برخاست هواپیما در این فرودگاه وجود ندارد.

وی با بیان این که طبق پیش‎بینی هواشناسی این وضعیت جوی تا ظهر امروز در آبادان ادامه خواهد داشت، گفت: پروازهای ساعت 9:50 کیش ایر از تهران، ساعت 11 ساها از تهران، ساعت 11:15 ایران تور ایر از تهران و پرواز آسمان از شیراز لغو شدند.

مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران یادآورشد: پرواز خارجی شرکت ایرعربیه از شارجه نیز که قرار بوده راس ساعت 9:10 در فرودگاه آبادان به زمین بنشیند به علت این شرایط جوی امکان فرود در این فرودگاه نخواهد داشت.

هفته گذشته نیز (نهم آبان ماه) به دلیل بروز پدیده گرد و غبار، دید افقی در فرودگاه آبادان به کمتر از 200 متر کاهش یافت و پروازهایی از مبدا تهران (کیش ایر، اترک، ساها و قشم ایر) و از مبدا شیراز (ایران ایر) لغو شدند و مسافران می توانند برای اطلاع از وضعیت پروازهای خود در مهرآباد با شماره تلفن 199 تماس بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید