فرجی: احدی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی بود/ تا آغاز بازی‌های آسیایی فرصت کمی مانده اما او می‌تواند

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۳۷
    کد خبر :140559

مربی سابق تیم ملی بوکس، گفت: در حال حاضر احدی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است و جامعه بوکس به او اعتماد کرده و قطعا او نیز مثل گذشته جواب اعتماد آنها را خواهد داد.

مجتبی فرجی در گفت‌وگو با  فارس، در مورد انتخاب اکبر احدی به عنوان سرمربی تیم ملی بوکس، اظهار داشت: از سرپرست فدراسیون بوکس، اعضاء کمیته فنی، پیشکسوتان و کارشناسان این رشته به خاطر اعتمادی که به احدی کردند تشکر می‌کنم. در حال حاضر احدی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است و جامعه بوکس به او اعتماد کرده و قطعا او نیز مثل گذشته جواب اعتماد آنها را خواهد داد. احدی در بخش مربیگری رزومه روشنی دارد و امیدوارم در بازی‌های آسیایی اندونزی مثل گذشته بتواند نتیجه بگیرد. او در مسابقات سال 2006 دوحه قطر انقلابی به پا کرد و بعد از 13 سال بوکس ایران را به مدال طلا رساند و دوباره این رشته در میادین بین‌المللی افتخارآفرینی کرد.

مربی سابق تیم ملی بوکس در پاسخ به این سوال که به نظر شما با زمانی که تا بازی‌های آسیایی باقی مانده آیا سرمربی تیم ملی فرصت مناسبی در اختیار دارد یا خیر، گفت: 10 ماه تا بازی‌های آسیایی اندونزی زمان باقی مانده است،‌ احدی فرصت کمی در اختیار دارد، اما او همیشه نشان داده که در سخت‌ترین و کم ترین زمان ممکن هم می‌تواند موفق باشد. البته نفراتی که به اردوهای تیم ملی دعوت شده‌اند همه جوان هستند و قطعا احدی از دل این نفرات می تواند یک یک تیم خوب جمع کند. او می‌تواند این کار را انجام دهد، چرا که در گذشته توانایی خود را نشان داده است.

فرجی در پاسخ به این سوال که از بین کاندید‌اهای ریاست فدراسیون بوکس چه کسانی شانس بالایی برای کسب کرسی ریاست فدراسیون بوکس را دارند،گفت: در بین نفرات چند گزینه وجود دارد که آنها می‌توانند به بوکس ایران کمک کنند. داوری، کتیرایی، سوری و حسینی نفراتی هستند که می‌توانند بوکس را به جایگاه اصلی خود برسانند. داوری رزومه خوبی دارد و او در فدراسیون دوومیدانی مدیریت خود را نشان داده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید