افتخاری: رای کمیته انضباطی برای ما عجیب است/ وقتی استقلال جریمه شده چرا هوادارش هم باید محروم شود؟

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ۹:۵۸
    کد خبر :140475

با توجه به صدور آرای دربی ۸۵ و محرومیت‌هایی که برای استقلالی‌ها در این بازی در نظر گرفته شده است مدیرعامل باشگاه استقلال به این احکام کمیته انضباطی واکنش نشان داد.

به گزارش فارس، سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال درگفت وگو با سایت رسمى باشگاه اعلام کرد: واحد حقوقى باشگاه استقلال به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درخصوص رأى صادره مربوط به مسابقه دربى ازسوى کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال اعتراض و درخواست رسیدگى مجدد نمود. رای صادر شده از سوی کمیته انضباطی عجیب است زیرا همگان دیدند تماشاگران رقیب هم بارها اشیا‌‌‌‌ئی را به داخل زمین پرتاب کردند و باعث آسیب بازیکن ما شدند. محرومیت بازیکنان ما هم جای سوال دارد و چرا داریوش شجاعیان باید دچار محرومیت شود ؟ کدام رفتار سرمربی ما هم مستحق اخطار بوده ؟ این تصمیمات بسیار سختگیرانه است. حالا که استقلال جریمه نقدی شده، محرومیت از حضور هوادار جای تعجب دارد.

افتخارى درخصوص قرارداد بهنام برزاى گفت: برزاى از بازیکنان با اخلاق و خوب تیم استقلال درفصل گذشته بود. بنابه درخواست آقای شفر سرمربى تیم استقلال با وى قرارداد دوساله منعقد گردید. براى بهنام برزاى آرزوى موفقیت دارم و امیدوارم در کنار سایر بازیکنان و با حمایت هواداران عزیز باعث سرافرازى تیم استقلال درفصل جارى شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید