هویت عامل حمله تگزاس شناسایی شد

    کد خبر :140414

تارنمای خبری ای ‌بی‌ اس گزارش داد؛ «دوین کلی» 26 ساله و عضو پیشین نیروی هوایی آمریکا به عنوان ضارب حادثه تیراندازی کور روز یکشنبه در ایالت تگزاس این کشور شناخته شد.

وی پیش از حمله عکسی از اسلحه مورد استفاده در تیراندازی را در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر کرده بود.

در جریان تیراندازی صبح یکشنبه (به وقت محلی) دست‌کم 26 نفر کشته و 20 نفر دیگر زخمی شدند. برخی قربانیان این حادثه، کودک هستند.

براساس اعلام شاهدان عینی، ضارب در زمان حمله به کلیسای منطقه «ساترلند اسپرینگز» واقع در جنوب شرقی شهر «سن آنتونیو» یکپارچه سیاه پوشیده بود و جلیقه ضدگلوله به تن داشت.
هنوز تروریستی بودن این حادثه مشخص نشده است.

کلی از سال 2010 تا 2014 در بخش تدارکات پایگاه نیروی هوایی ایالت نیومکزیکو بوده است. گفته می‌شود که وی یک پرونده قضایی در دادگاه نظامی آمریکا دارد.

پلیس پس از این حادثه، جنازه کلی را در خودرویش پیدا کرد. مشخص نیست که وی اقدام به خودکشی کرده یا توسط یکی از ساکنان محلی کشته شده است.

وی به همراه پدر، مادر، همسر و فرزند خود زندگی می‌کرده است و یکی از آشنایانش به ای‌بی‌سی گفته که پیش از این هیچ رفتار غیرعادی در او مشاهده نکرده بود.

«باراک اوباما» رئیس جمهوری پیشین آمریکا از جمله افرادی بود که به این حادثه واکنش نشان داد. وی در صفحه توئیتر خود ضمن ابراز همدردی با قربانیان این واقعه، آن را اقدامی از روی «نفرت» خواند.

به گزارش ایرنا،حادثه تیراندازی تگزاس در شرایطی رخ می‌دهد که هفته گذشته هم فردی منتسب به گروه تروریستی داعش با خودرو خود به سمت جمعیت حاضر در منطقه منتهن نیویورک رانده و چند نفر را کشته بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید