رکوردشکنی سامسونگ به لطف اپل

    کد خبر :140390

شرکت سامسونگ توانسته است تا در آمار مالی سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی، رکوردی جدید را از خود برجای بنهد که بدون شک این رکورد را مدیون رقیب بزرگ خود یعنی اپل خواهد بود.

شرکت سامسونگ توانسته است تا در آمار مالی سه‌ ماهه سوم سال جاری میلادی، رکوردی جدید را از خود برجای بنهد که بدون شک این رکورد را مدیون رقیب بزرگ خود یعنی شرکت اپل خواهد بود.

به گزارش ایتنا شرکت سامسونگ با فروش بسیار خوب گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8، دوران تلخ گلکسی نوت 7 را پشت سر گذاشته است.
آمار فروش این محصولات نیز خبر از اوضاع خوب این شرکت کره‌ای می‌دهند، ولی این شرکت یک منبع درآمد ویژه را در اختیار دارد که امسال را با سایر سال‌ها متفاوت ساخته است.

آیفون X با نمایشگر ویژه خود توانسته است تا بسیاری از کاربران را به خود جذب کند و در این میان سامسونگ به‌عنوان تنها تولیدکننده نمایشگر این تلفن همراه، سهم بزرگی در سود حال از فروش محصول رقیب در اختیار دارد.

این امر موجب شده است تا این شرکت کره به‌واسطه پیش‌فروش آیفون X، درآمدی کلان را در کنار درآمد بالای خود از فروش محصولات خودی به دست بیاورد.
از نظر کارشناسان بازار، سه‌ ماهه سوم سال 2017 برای سامسونگ به یک رقم رکوردشکن رسیده است و در تاریخ کاری این شرکت بی‌سابقه بوده است.

این شرکت توانسته است تا در بازه زمانی یاد شده رقم 12 میلیارد و 910 میلیون دلار را به‌عنوان درآمد ثبتی خود کسب کند و در این میان درآمد ناشی از آیفون X از درآمد حاصل‌شده از فروش گلکسی نوت 8 بیشتر بوده است.

به این ترتیب درآمد شرکت سامسونگ در سه بخش نمایشگر، لوازم الکترونیکی خانگی و درنهایت تلفن‌های همراه هوشمند، نیروهای مدیریتی جدیدی را استخدام کرده است تا بتواند در آینده نیز به همین روند ادامه بدهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید