دستگیری اعضای باند خانوادگی جیب بری در مهران

  • حوادث
  • یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ۱۶:۵۴
    کد خبر :140272

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از دستگیری 5 جیب بر حرفه ای که به صورت خانوادگی در مرز مهران اقدام به سرقت از زائران می کردند خبر داد.

به گزارش برنا، سرهنگ “علی مهری” در گفت و گو با خبرنگار کانال خبری پلیس اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی استان صبح امروز موفق شدند عاملان چندین فقره جیب بری را در شهر مهران دستگیر کنند.

وی ادامه داد: به دنبال وقوع چند فقره جیب بری و اعلام شکایت عده ای از زائران مبنی بر سرقت اموال آن ها موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی مستقر در مرز مهران قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: مأموران پلیس آگاهی به صورت نامحسوس و با اشراف اطلاعاتی لازم 5 نفر را در این رابطه با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر کردند.

وی گفت: بررسی های پلیس مشخص کرد، این 5 نفر از اعضای یک خانواده غیر بومی بودند که به صورت باندی از شلوغی پایانه مرزی و شهر مهران سوء استفاده کرده و اموال زائران را به سرقت می بردند.

سرهنگ مهری با اشاره به اینکه متهمان با قرار مناسب روانه زندان شدند از زائران خواست در شلوغی های پایانه مرزی مهران مراقب اموال و اثاثیه خود باشند و به افراد غریبه اعتماد نکنند

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید