جدیدترین اخبار
۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۷ فرهنگی و هنری کد خبر :140252

گفتگوی حامد کمیلی و سارا بهرامی در سی و پنج

چهاردهمین برنامه زنده اینترنتی «سی و پنج» شب گذشته (شنبه ۱۳ آبان ماه) با حضور سارا بهرامی و حامد کمیلی از تلویزیون اینترنتی تی وی نت (tvnet.ir) و فیلم نت پخش شد.
سارا بهرامی با اشاره به اینکه از اصفهان به تهران آمده است گفت: تا ۲۰ سالگی اصفهان بودم. برای دانشگاه به تهران آمدم. بهترین مشوقم در بازیگری پدرم بود. پدرم به دلیل اینکه عاشق سینما بود همیشه مرا به سینما می‌برد و از همان دوران به سینما، جشنواره و سیمرغ فجر و حتی جشنواره‌های خارجی فکر می‌کردیم و سینما برایم خیلی جدی بود. در آن زمان به کانون می‌رفتم و با سن کم شروع به کار کردم. رفتن به کلاس‌های کانون بسیار تأثیر داشت و اولین کاری که کردم یک تئاتر عروسکی بود که همه عروسک‌گردان بودند اما من نقش یک پیرزن داشتم.

وی افزود: آن زمان اینگونه نبود که بتوانیم فیلمی را چندین بار پشت سرهم ببینیم. اما در کودکی بازیگری آقای جمشید هاشم‌پور خیلی نقش پررنگی داشت و در کودکی خانم بازیگری را به یاد نمی‌آورم و در نوجوانی خانم معتمدآریا و خانم هدیه تهرانی ستاره بودند. فیلم ناخدا خورشید جزء اولین فیلم‌های مورد علاقه‌ام بود.

وی ادامه داد: فیلم‌های کلاسیک از بازیگرانی چون سوفیا لورن را می‌دیدم. فیلم «گوژپشت نتردام» که آنتونی کویین در آن بازی می‌کرد را دیدم و مورد علاقه‌ام بود. فیلم «گوزن‌ها» و بسیاری از فیلم‌های قدیمی سینمای ایران (تقریباً ۸۰ درصد) را با پدرم دیدم و دوست داشتم.

بازیگر فیلم ایتالیا ایتالیا گفت: وقتی فیلمنامه «ایتالیا ایتالیا» را خواندم چند روز به این فکر می‌کردم که چطور به کاوه بگویم که نمی‌آیم چون از دوستان نازنین من است. بعد از چند روز بالاخره گفتم که اصلاً فیلمنامه را نمی‌فهمم و می‌ترسیدم از اینکه چه اتفاقی قرار است بیفتد. کاوه گفت اگر تو نیایی باید فیلمنامه را بازنویسی کنم و از من خواست دوباره بخوانم. بار دوم انگار همه چیز تغییر کرد؛ شاید اتفاقی در من افتاد که همه چیز تغییر کرد. به کاوه گفتم که این نقش راه رفتن روی طنابی نازک است و ممکن است برای مردم جذاب نباشد.

حامد کمیلی نیز گفت: من بعد از خواندن فیلمنامه به این نتیجه رسیدم که یا فیلم خوبی می‌شود و سربلند می‌شویم یا مطلقاً فیلم بدی خواهد شد یعنی حد وسط ندارد. اولین جمله‌ای که به کاوه گفتم همین بود. کاوه از قبل می‌دانست که چه می‌خواهد و ما فقط در آن قرار گرفتیم. با نقش فاصله زیادی داشتم و تبدیل شدن به نادر فیلم «ایتالیا ایتالیا» برایم یک پروسه بود و نمی‌توانم جزئیات آن را بیان کنم. نقش ویژگی‌های بیرونی داشت که من باید به آن اضافه می‌کردم مثل حرکت‌های فرمی.

وبگردی

روی خط خبر

  • سعید آل جابر مدعی دخالت ایران در یمن شد
  • ایستادگی در برابر فناوری منطقی نیست
  • موافقت آمریکا با فروش جنگنده‌های اف-۳۵ به بلژیک
  • نامه دادستان تهران به شهردار؛ مستندات فساد در شهرداری را ارائه کنید
  • روزانه ۹۰۰ هزار خودرو از اطراف وارد تهران می‌شود
  • درگذشت منوچهر پوراحمد بر اثر سکته قلبی
  • سوچی ۲۹ و ۳۰ ژانویه میزبان کنفرانس گفتکوی ملی سوریه
  • روی عرشه سانچی چه گذشت؟/علت عدم ورودامدادرسانان به اتاق ملوانها
  • سفر نخست‌وزیر کردستان عراق به ایران
  • جنجال آفرینی های ترامپ، برجام را ضعیف کرده است؟ /کارشناس بین‌الملل: توافق هسته ای نیاز به غنی‌سازی دارد
  • تصاویر دیدنی از نمای زمستانی امروز شهر تهران
  • شهردار تهران مستندات خود درباره تخلف شهرداری سابق را به دادستانی ارائه کند/ صدور کیفرخواست برای ۵۴ نفر در ناآرامی‌های اخیر
  • تصمیم جدید دولت در لوکس سازی بازار خودرو
  • قیمت هیوندای النترا تولید داخل اعلام شد
  • پرده برداری مشایی از ماموریت احمدی نژاد: رساندن نظام به شرایط انقلابی سال ۵۷
  • آلمان و فرانسه بیت‌کوین را قانونمند می‌کنند
  • رکوردشکنی بورس‌های آمریکا و اروپا
  • اجرای رایگان ارکستر تهران برای دانشجویان
  • ثروتمندان جهان معرفی شدند
  • وزارت راه ریل‌سازان خارجی را ترجیح می‌دهد
  • حوزه سلامت ایران آماده تبادل علمی و دانشگاهی با مجارستان است
  • وضعیت اشتغال زنان خوب نیست
  • ممنوعیت‌های عراق بر کار تجار ایرانی چه تاثیری دارد؟
  • ضرورت تکیه بر توانمندی‌های داخلی برای پیشرفت
  • کلنگ زنی ساختمان جدید پلاسکو در دهه فجر
  • جزئیات توزیع سبد جدید کالا
  • زیبایی‌های روستاهای کردستان در مستند «ژیوان و ژیوار»
  • «سرو زیر آب» ؛ فیلمی که ۱۹ بار بازنویسی شد
  • سیاهه انتشار آلودگی هوای تهران نماینده واقعی منابع آلاینده نیست
  • آیت الله بیات زنجانی: در پرونده روحانیت همه جا از اعزام به سربازخانه‌ها، شکنجه‌ها و در هر حرکت انقلابی نام هاشمی موجود است