زنجانی باید سریعا پول بیت‌المال را برگرداند

    کد خبر :139946

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در پرنده زنجانی باید اولویت اول بازگردانی اموال به خزانه باشد، گفت: زنجانی باید سریعا پول بیت‌المال را برگرداند با این روشی که او در پیش گرفته است هرلحظه امکان اجرای حکم وجود دارد.

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص روند رسیدگی به پروند بابک زنجانی‌، اظهار داشت: در برخی از پرونده‌ها نباید عجله کرد تا حقایق مشخص و اموال شناسایی شوند، در برخی دیگر از پرونده‌ها اختلاس به دلیل محدود بودن، روند پیگیری و حکم صادر می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در پرونده بابک زنجانی پیچیدگی‌های وجود دارد و سرمایه‌ها به خارج از کشور انتقال داده شده و دادگاه نیز تاکنون مدیریت خوبی را داشته و منافع نظام را مدنظر قرار داده است، گفت: در این خصوص افراد دیگری نیز پرونده دارند که فارغ از این پرونده به تخلفات آنها رسیدگی می‌شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افرادی که مجوزها را به بابک زنجانی داده‌اند از خاطیان هستند و باید به تخلفات آنها رسیدگی کرد، ادامه داد: بابک زنجانی تصور دارد که قوه‌قضاییه محلی برای مزاح است اما شرایط اینگونه نیست، پرونده کاسپین را که مشاهده می‌کنید به آرامی به آن رسیدگی می‌شود قطعا خاطیان در آن شاهد احکام سنگینی می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه در پرنده آقای بابک زنجانی باید اولویت اول بازگردانی اموال به خزانه باشد، عنوان کرد: اجرای حکم برای هر کسی قابل اجرا است اما بابک زنجانی باید درخواست عفو از رهبری و قوه‌ قضائیه اقدام می‌کرد، پول در جیب هرکسی قرار میگیرد احساس غرور می‌کند و فکر می‌کند می‌تواند افراد را خریداری کند، جمهوری اسلامی آزادی دارد اما بی‌بندوباری ندارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی قضات پاک‌دستی وجود دارد، خاطرنشان کرد: بابک زنجانی باید سریعا پول بیت‌المال را برگرداند و سپس درخواست عفو کند با این روشی که او در پیش گرفته است هرلحظه امکان اجرای حکم وجود دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید