مسی‌گر: با آمدن اوکتاویو برای قهرمانی می‌جنگیم/ می‌توانستیم تیم‌های پاراگوئه و مکزیک را با نتایج سنگین‌تری شکست دهیم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۴۷
    کد خبر :139918

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: فوتبال ساحلی ایران با پاراگوئه و مکزیک قابل قیاس نیست و ما با اختلاف از این تیم‌ها بالاتر هستیم.

مسلم مسی‌گر درخصوص میزبانی این دوره از مسابقات جام بین قاره‌ای اظهارداشت: مسابقات سطح بسیار بالایی داشت، علیرغم اینکه کیفیت زمین و نور ورزشگاه استاندارد نبود خداراشکر توانستیم در پایان مقام خوبی را کسب کنیم هرچند که ما می‌توانستیم حداقل به فینال این دوره از مسابقات راه پیدا کنیم. اگر آن باخت را مقابل روسیه که واقعاً حق ما نبود را کسب نمی‌کردیم قطعاً جایگاه ما جایگاه بهتری بود، می‌شود گفت بهترین تیمی که در این مسابقات توانست مقابل برزیل پا به پا مسابقه بدهد تیم ایران بود، بازی‌ها از ابتدا خوب پیش‌رفت برای تیم ملی ایران و انشاالله در آینده بتوانیم از پس تیم فوتبال برزیل هم بر بیاییم و به قول معروف رقیب سنتی‌مان را در فوتبال ساحلی که همیشه باعث شده ما نتوانیم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم را بتوانیم در آینده نزدیک شکست دهیم و به آنچه که دوست و به دنبال آن هستیم یعنی قهرمانی، برسیم.

به گزارش فارس ،وی در ادامه گفت: با آمدن اوکتاویو به دنبال این هستیم که برای قهرمانی بجنگیم و مطمئن باشید این اتفاق خواهد افتاد و ما قهرمان خواهیم شد.

مسی‌گر در پاسخ به این سوال که قبل از آغاز مسابقات جام بین‌قاره‌ای با پاراگوئه و مکزیک بازی کردید و نتیجه خوبی را کسب کردید و در این مسابقات هم در مقدماتی با این تیم‌ها بازی کردید و با نتیجه سنگینی این تیم‌ها را شکست دادید، آیا یکی از دلایل این پیروزی‌ها افت تیم‌های پاراگوئه و مکزیک بود یا اینکه تیم ملی ایران خیلی خوب در این تورنمنت حاضر شد، اظهارداشت: من اوایل صحبتم اشاره کردم که شرایط زمین در این مسابقات زیاد مساعد نبود و از لحاظ کیفیت زمین و نور ورزشگاه کار را برای ما در این تورنمنت سخت کرده بود. اگر یک شن یا ماسه خوبی برای این زمین در نظر می‌گرفتند مطمئناً اختلاف ما با تیم‌هایی مثل پاراگوئه و مکزیک بیشتر از اینها هم هست و ما می‌توانستیم با نتیجه سنگین‌تری این تیم‌ها را شکست دهیم. می‌توانم این را بگویم که فوتبال ساحلی ایران با پاراگوئه و مکزیک قابل قیاس نیست و ما با اختلاف از این تیم‌ها بالاتر هستیم. مسابقات جام جهانی واقعاً شرایطش متفاوت است نسبت به مسابقات جام بین قاره‌ای، استرس بالاتر است، هرچند که می‌توانستیم در این تورنمنت با اختلاف بیشتری این تیم‌ها را شکست بدهیم ولی هربازی شرایط خودش را دارد، ولی نمی‌توان تیم ما را با تیم‌هایی مثل پاراگوئه و مکزیک مقایسه کنیم، در حال حاضر ما جزء تیم‌های بزرگ فوتبال ساحلی هستیم و در کنار برزیل، روسیه، پرتقال جزء تیم‌های قدرتمند هستیم و این حریفان مانند مکزیک و پاراگوئه نمی‌توانند برای ما حریفان سرسختی باشند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در پایان در خصوص اینکه بعضی‌ها اظهارداشتند که باید ایران برزیل را شکست می‌داد و قهرمان این تورنمنت می‌شد، اظهارداشت: بازیکنی که در حال بازی کردن در داخل زمین است و فردی که از روی سکوهای تماشاگران بازی را نگاه می‌کند کاملاً شرایط‌شان فرق دارد. حقیقتاً ما نسبت به برزیل شرایط متفاوتی داریم و یک پله عقب هستیم مخصوصاً از لحاظ بدنی نسبت به این تیم بزرگ ضعف داریم، امیدوارم که در آینده این مشکل برطرف شود و بتوانیم از همه لحاظ شرایطمان بهتر شود و مقابل تیم برزیل بتوانیم عرض اندام کنیم ولی از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی نسبت به برزیل هیچ چیزی کم نداریم، تنها چیزی که حتی آقای اوکتاویو هم تأکید می‌کنند این است که ما از لحاظ بدنی نسبت به این تیم عقب هستیم و باید هرچه زودتر این مشکل برطرف شود. انشاالله بتوانیم در آینده نزدیک برزیل را هم شکست دهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید