مدارک‌مان را برای مجوز حرفه‌ای کامل می‌کنیم/ نگرانی بابت شکایت نداریم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۱۱
    کد خبر :139792

معاونت اجرایی و سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان، گفت: مدارک‌مان برای مجوز حرفه‌ای کامل نشده و در حال تلاش هستیم تا مدارکمان را کامل کنیم و در اختیار مسئولان مربوطه قرار دهیم.

یعقوب پیری در مورد اینکه استقلال خوزستان یکی از باشگاه‌هایی است که هنوز مدارکش برای اخذ مجوز حرفه‌ای کامل نشده است، عنوان کرد:‌ همانطور که می‌دانید استقلال خوزستان فصل قبل در لیگ قهرمانان آسیا حاضر بوده و باشگاه مجوز حرفه‌ای را دارد اما برای اینکه امسال هم مشکلی نداشته باشیم باید یکسری از مدارک را کامل کنیم. ما نگرانی بابت شکایت‌ هم نداریم. تا به این لحظه هیچ حکم قطعی در مورد باشگاه صادر نشده است. باشگاه تلاش می‌کند با وجود تمامی مشکلات به تعهدات خود عمل کند و مشکل خاصی نیست. تمام اعضای باشگاه در حال تلاش هستند تا مدارک را کامل و برای مسئولان مربوطه ارسال کنند.

به گزارش فارس ، وی در مورد پیروزی استقلال خوزستان مقابل ملوان و سیاه‌جامگان، گفت: قبل از انجام این دو بازی هم گفتم این دو دیدار برایمان بسیار مهم است. در جام حذفی مقابل ملوان به میدان می‌رفتیم. قبل از این تا به حال مقابل ملوان برنده نشده بودیم. در این بازی هم طلسم نبردن ملوان را شکستیم و هم توانستیم برای اولین بار در تاریخ باشگاه در جام حذفی به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کنیم.

سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان در ادامه تأکید کرد: بعد از بازی با ملوان پاداش پیروزی را به بازیکنان پرداخت کردیم و ‌آماده دیدار حساس مقابل سیاه‌جامگان شدیم. بازیکنان طبق برنامه کادرفنی تمرین کردند. با توجه به اینکه 10 هفته از لیگ گذشته بود دیگر شرایط حساس بود و اگر در ای بازی امتیازات را از دست می‌دادیم کارمان بسیار سخت میشد. خوشبختانه مقابل سیاه‌جامگان بازی بسیار خوبی انجام دادیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری وارد دروازه حریف کنیم. خدا را شکر در این بازی برنده شدیم و کمی وضعیت‌مان در جدول بهتر شد.

وی در پایان یادآور شد: تیم با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد. ما درجام حذفی در صورت صعود پرسپولیس به یک چهارم با هر تیم دیگری روبرو شویم میزبان هستیم. کارمان را در لیگ و جام حذفی با قدرت دنبال می‌کنیم و به دنبال این هستیم که نتایجی در خور شان باشگاه استقلال خوزستان کسب کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید