پرچمدار ایران امیدوار به موفقیت در بازی های پاراآسیایی جوانان/ اردوهای تیم ملی شنای جانبازان و معلولین آغاز می شود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۲۷
    کد خبر :139661

پرچمدار بازی های پاراآسیایی جوانان که در رشته بوچیا فعالیت می کند، امیدوار است بر سکوی قهرمانی این رقابت ها بایستد و پرچم ایران را به اهتزاز درآورد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک زهرا بالازاده که اردوهای آمادگی خود را برای حضور پرقدرت در بازی های پاراآسیایی امارات از فردا دوشنبه آغاز می کند درباره این مسابقات گفت: من ۱۸ سال دارم و از استان همیشه سرسبز گیلان هستم و افتخار می کنم که به اردوی تیم ملی دعوت شده ام.

وی که برای نخستین بار به اردوی تیم ملی دعوت شده است، افزود: از اینکه به عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازیهای پاراآسیایی امارات انتخاب شده ام، خوشحالم و امیدوارم در این مسابقات بتوانم بر سکوی افتخارآفرینان بایستم و پرچم ایران را در بالاترین نقطه ببینم.

ملی پوش بوچیای ایران از مسئولان کمیته ملی پارالمپیک تشکر کرد و اظهار داشت: از آقای خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک، آقای طباطبایی، رئیس انجمن بوچیا و خانم علیپور، مربی ام، به دلیل اینکه به ما اطمینان کردند تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم زحماتشان را جبران کنم، چون ورزشکاران بوچیا بدترین وضعیت جسمانی را دارند و آنها ما را حمایت می کنند.

*اردوهای تیم ملی شنای جانبازان و معلولین از ۲۰ آبان ماه آغاز می شود

اردوهای آمادگی تیم ملی شنای جوانان برای شرکت در سومین دوره بازی های پاراآسیایی امارات از ۲۰ آبان ماه به مدت یک هفته برگزار می شود.

رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: در پایان مسابقات پاراشنای قهرمانی کشور ۱۲ بازیکن انتخاب شده و به اردوی تیم جوانان دعوت می شوند.

مجید نوروزی افزود: این اردو از ۲۰ آبان ماه به مدت یک هفته در کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این اردوها با سرمربیگری علیرضا ایزدی و مربیگری مهدی اکبرنژاد و محمد غفاریان انجام می شود.

رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین درباره شرایط تیم ایران برابر حریفان خود در بازیهای پاراآسیایی امارات گفت: شناگران با توجه به تمریناتی که از مرحله استعدادیابی داشتند رکوردهای خوبی را در مسابقات قهرمانی کشور به ثبت رساندند اما از آنجایی که حریفان آسیایی را نمی شناسیم، نمی توانیم پیش بینی مدالی داشته باشیم. با این حال برای کسب مدال شرکت می کنیم.

بازی های پاراآسیایی جوانان از ۱۷ تا ۲۳ آذرماه در دوبی برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید