استعفای حریری بخشی از طرح آمریکا برای ایجاد آشوب در جهان عرب است

    کد خبر :139240

نماینده سابق حزب الله در پارلمان لبنان در مصاحبه‌ای هشدار داد که استعفای ناگهانی حریری بخشی از طرح آمریکا و صهیونیست‌ها برای ایجاد آشوب در جهان عرب و اسلام است.

“جمال الطقش” نماینده سابق حزب‌الله در پارلمان لبنان درباره کناره گیری ناگهانی “سعد الحریری” از سمت خود که از عربستان اعلام شد، اظهار نظر کرد.

استعفای حریری از عربستان برای لبنانی‌ها ننگ است

وی در این مصاحبه گفت: تردیدی وجود ندارد که استعفای “سعد الحریری” به این شیوه و در عربستان یک ننگ به شمار می‌آید که در شأن لبنانی‌ها نیست. اما اینکه این استعفا از عربستان صورت می‌گیرد به دلیل شکست‌های بزرگ توطئه آمریکا و صهیونیست‌ها در سوریه و عراق است.

در واقع این کناره گیری، واکنشی به شکست‌های اخیر محور سعودی در منطقه است اما نه این استعفا و نه هیچ اقدام دیگری قادر نخواهد بود که پیروزی‌های محور مقاومت را که شهدای زیادی را تقدیم کرده، محدود کند. محور مقاومت طی روزهای آتی همچنان پیروزی‌های متوالی دیگری بدست خواهد آورد.

طقش اضافه کرد: اما اگر طرح‌های پنهانی در پی این استعفا باشد باید گفت که این طرح‌ها و توطئه‌ها قطعا سخت‌تر از حمله صهیونیست‌ها به لبنان در تابستان 2006 نخواهد بود.

استعفای حریری بخشی از طرح آمریکا و صهیونیست‌ها برای ایجاد آشوب در جهان عرب و اسلام است

به گزارش تسنیم وی گفت: تردیدی وجود ندارد که سخنان ضد ایرانی حریری در متن استعفانامه خود، ناشی از دیکته‌ای بود که به وی شده است. استعفای حریری، واکنشی غیرمنطقی به رویدادها بوده و به جای آنکه به مذاکره دعوت کند به فتنه‌گری و تنش دعوت می‌کند. به نظرم استعفای حریری بخشی از طرح آمریکا و صهیونیست‌ها برای ایجاد آشوب در جهان عرب و اسلام است. اما هیچگونه نگرانی وجود ندارد چون این توطئه بزرگتر از توطئه‌های پیشین نخواهد بود. ما اطمینان داریم که همه لبنانی‌ها در برابر این استعفا خواهند ایستاد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید