دلیل دوری آقای بازیگر از تلویزیون

هادی حجازی فر گفت: پیش از این نیز از طرف کارگردان‌های بزرگی پیشنهاد حضور در سریال را داشتم اما همواره با شناخته شدن عمومی پس از بازی در تلویزیون مشکل داشتم.

هادی حجازی فر در‌خصوص حضور خود در سریال تلویزیونی “نفس” گفت: من همواره از کار خوب چه در مدیون سینما و چه در مدیوم تلویزیون استقبال می‌کنم و این کار را هم به علت کیفیت بالای این سریال قبول کردم.
وی در همین راستا ادامه داد: پیش از این نیز از طرف کارگردان‌های بزرگی پیشنهاد حضور در سریال را داشتم اما همواره با شناخته شدن عمومی پس از بازی در تلویزیون مشکل داشتم. این کمی برای من سخت بود و نمی‌خواستم این اتفاق زود به وقوع بپیوندد.
بازیگر ماجرای نیمروز در مورد دلیل بازی در نفس تاکید کرد: این سریال فیلمنامه به شدت خوبی دارد. در ابتدای مذاکرات نظرم برای بازی در سریال نفس منفی بود اما اصرار دوستان باعث شد تا خوشبختانه فیلمنامه را بخوانم و فیلمنامه تا جایی گیرا بود که من 800 صفحه را مثل رمان طی دو روز خواندم.
وی با اشاره به فضای حرفه‌ای پشت صحنه این سریال افزود: فضای کار با حضور جلیل سامان بی‌نهایت حرفه‌ای ساخته شده و شما اصلاً متوجه نمی‌شوید که این صحنه مربوط به ساخت یک سریال است. به همین دلیل من بازی در نقشی کوتاه، البته بسیار مهم در سریال را پذیرفتم.
بازیگر فیلم سینمایی “ایستاده در غبار” درباره زمان پخش این سریال خاطرنشان کرد: من روزهای پایانی ضبط به تیم اضافه شدم. اطلاع دقیقی از زمان پخش ندارم اما تا جایی که شنیده‌ام قرار بر پخش سریال نفس در ماه مبارک رمضان است.
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید