حاجی بابایی: ایران یکپارچه در برابر سیاست های آمریکا ایستاده است

  • سیاسی
  • شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۴:۱۱
    کد خبر :138962

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مواضع رئیس جمهوری، مجلس شورای اسلامی و گروه های مختلف سیاسی ایران در برابر زیاده خواهی های آمریکا نشان داد که این کشور یکپارچه در برابر سیاست های استکباری ایستاده است.

حمید رضا حاجی بابایی روز شنبه در آئین راهپیمایی 13 آبان در میدان امامزاده عبدالله شهر همدان، اظهار کرد: دشمنان روزی فکر می کردند با ایجاد انشقاق در ایران می توانند مردم را به گروه های مختلف تقسیم کنند؛ اما امروز تمام گروه ها و سلایق سیاسی کشور مطیع رهبر معظم انقلاب هستند و پشت سر معظم له حرکت می کنند.
وی اضافه کرد: آمریکا بر اساس برنامه ریزی هایی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی انجام داده بود، ایران را به عنوان ژاندارم منطقه انتخاب و به طور کامل در اختیار گرفته بود به طوریکه همه برنامه ریزی های کشور توسط آمریکا انجام می شد و لایحه کاپیتولاسیون و دهها اقدام خصمانه آمریکا علیه مردم ایران باعث شد مردم با رهبری امام راحل، انقلاب شکوهمند اسلامی را رقم بزنند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا با تمام قدرت مقابل انقلاب اسلامی ایستاد، اظهار کرد: این دولت مستکبر، هزاران جوان ایرانی را در خیابان ها به خاک و خون کشید اما ملت ایران که با الهام از فرهنگ عاشورا انقلاب کرده بودد در برابر زیاده خواهی این کشور ایستاد.
حاجی بابایی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا توطئه خود علیه ایران را شکل داد و از سالهای اول انقلاب، حرکات مذبوحانه خود را شروع و کودتاهای طبس و نوژه را طراحی کرد ولی این توطئه ها با شکست مواجه شد.
وی بیان کرد: در مدت هشت سال دفاع مقدس نیز ملت ایران با تقدیم هزاران شهید، انقلاب اسلامی را حفظ کرد و با این وجود در طول چهار دهه گذشته یک لحظه آمریکا از دشمنی علیه ایران کوتاه نیامد و هر روز یک توطئه جدید طراحی کرد.
وی افزود: امروز نیز شاهد اقدامات دولت آمریکا علیه ایران هستیم و هیات حاکمه آمریکا بر اساس سیاست های دقیق، توطئه هایی علیه ایران طراحی می کنند.
وی اضافه کرد: هیات حاکمه آمریکا و سیاست گذاران پشت پرده این کشور برنامه دقیقی را در سالهای گذشته علیه ایران شکل دادند و برنامه ویژه آنها با انتخاب باراک اوباما به عنوان رئیس جمهور آغاز شد.
وی تصریح کرد: این ساده لوحی است کسی بگوید دولت اوباما با ترامپ متفاوت است چون بخشی از برنامه طراحی شده توسط آمریکا قرار بود توسط اوباما انجام شود و پس از آن ترامپ ادامه دهد.
جاجی بابایی با بیان اینکه امروز هیات حاکمه آمریکا بسان یک دولت شکست خورده است، گفت: کشور آمریکا در برجام با وجود زیاده خواهی ها، محدود شدد، لذا امروز می خواهند با یک پیمان شکنی علیه ملت ایران تحریم های جدیدی را تصویب و اجرا کنند.
وی گفت: هیات حاکمه آمریکا برای شکستن عهدنامه ها و رفتار غیرعاقلانه خود علیه ایران، ناگزیر به این جمع بندی رسیدند که بگویند ترامپ دیوانه است.
وی افزود: آمریکا با رفتار ناشیانه خود آبرو و حیثیتی برای این کشور در جهان نمی گذارد چون نمی فهمد زمانی که از یک واژه جعلی به جای خلیج فارس استفاده می کند، 80 میلیون ایرانی علیه او ایستادگی می کنند.
وی با بیان اینکه آمریکا تحریم هایی علیه سپاه سرافراز پاسداران انقلاب اسلامی تصویب کرده است، ادامه داد: این نشان دهنده مبارزه و کینه توزی آنها نسبت به صدها هزار شهید انقلاب و مدافع حرم است.
حاجی بابایی تصریح کرد: ترامپ میلیاردها دلار از شاه عربستان برای در اختیار گرفتن موشک دریافت می کند و از طرف دیگر ملت ایران را توصیه به نداشتن موشک می کند.
وی ادامه داد: آمریکا نمی داند ایران در سالهای دفاع مقدس با پیش پا افتاده ترین سلاح های جنگی در مقابل آنها ایستاد و امروز ایران به برکت نیروهای مسلح دارای موشک هایی است که تا 2 هزار کیلومتر از مرزهای ایران را هدف قرار می دهد.
نماینده همدان در خانه ملت بیان کرد: آمریکا تمام برنامه های خود را تنظیم کرد تا توسط داعش کشورهای منطقه را تجزیه و ایران را در منطقه خاورمیانه با مشکل مواجه کند.
حاجی بابایی با بیان اینکه داعش با پشتیبانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود از قدرتی برخوردار شده بود که یک ساله می توانست یک کشور را تسخیر کند، ادامه داد: تومار داعش توسط سپاه پاسداران ایران و بسیج عراق و سوریه در هم پیچیده شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید