۴ توصیه ساده در مورد سلامت بدن و پوست از ویکتوریا بکهام

    کد خبر :138858

سبک زندگی شلوغ و آشفته ی ویکتوریا بکهام به این موضوع وابسته است که وی تندرستی و سلامت جسمی خود را به خوبی تحت کنترل داشته باشد. این خواننده مشهور سابق علی رغم مشکلات بزرگ کردن چهار فرزند همراه با دیوید بکهام، توانسته با ساختن یک برند خاص از صفر، خود را در زمینه ی طراحی مد و لباس به مرتبه ی بسیار بالایی برساند. از همه مهم تر این که وی هموار تلاش کرده که در بهترین شرایط جسمی قرار داشته باشد و به طور کل به ظاهر و تندرستی خود اهمیت زیادی می دهد. وی گفته که برای حفظ این شرایط ایده آل جسمانی چهار قانون کلی را به صورت روزانه مراعات می کند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

به گزارش بازتاب:

۱- خوردن چربی های مفید به صورت روزانه

ویکتوریا بکهام در این باره چنین گفته است:” من هر روزه چربی های مفید زیادی می خورم که در آووکادو، آجیل ها، دانه های خوراکی و ماهی سالمون یافت می شود. متخصص پوستم به من گفته است که هر روز باید ماهی سالمون بخورم. من در جواب گفتم واقعاً هر روز باید بخورم؟ و او گفت :بله، صبحانه، ناهار یا شام، هر روز باید بخوری”. رژیم غذایی غنی از اسیدهای چرب امگا ۳ خطر بیماری های قلبی، افسردگی، زوال غقل و آرتروز را کاهش داده و تاثیر زیادی در ترمیم بافت های پوستی برای داشتن یک ظاهر بسیار زیبا، جوان و شاداب دارد.

۲- اجتناب از نادیده گرفتن برنامه های مرتب و روزانه مراقبت از پوست

این توصیه را می توان بن مایه ی هر برنامه ی روزانه ی مراقبت از پوست دانست. بکهام در این باره چنین می گوید:” به نظرم هیچ گاه به اندازه ی زمانی که سن تان بالا می رود اهمیت یک زندگی سالم را درک نخواهید کرد. ان موقع متوجه می شوید که زدن کرم ضد آفتاب، آبرسانی به پوست، پاکسازی پوست و تقویت آن چقدر مهم است”.

۳- بزرگ ترین حامی خود باشید

اگر چه ویکتوریا بکهام از همسر و خانواده اش به دلیل حمایت های بی دریغ و همه جانبه تشکر می کند اما بر این باور است که در نهایت ” باید خودتان را نیرومند سازید، به جای این که برای این کار به دیگران تکیه داشته باشید. بسیار مهم است که از طرف شوهرتان تایید شوید، یا بچه هایتان یا یک زن دیگر، اما باید کاری کنید که خودتان احساس خوبی داشته باشید”.

۴- برای تمرینات صبحگاهی وقت بگذارید

اگر چه چند دقیقه ای بیشتر خوابیدن برای همه لذت بخش است اما ویکتوریا بکهام همواره اول صبح به دیگر افراد موفقی ملحق می شود که برای یک پیاده روی و نرمش صبحگاهی از خواب بیدار می شوند. وی در این باره می گوید:” من همیشه در حدود ساعت ۶ صبح از خواب بیدار می شوم، کمی تمرین می کنم، بچه ها را بیدار می کنم، لباس هایشان را عوض می کنم، به آن ها صبحانه می دهم، آن ها را به مدرسه می برم و سپس قبل از رفتن سر کار مقدار بیشتری ورزش می کنم. و برای این که تمامی این کارها را انجام دهم باید به درستی به بدنم سوخت رسانی کننم”.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید