مصدومیت شدید ماهینی و خواسته تارتار از کی‌روش/شفر بدون دیدار با سرمربی تیم ملی رفت

  • ورزشی
  • شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۳:۰۵
    کد خبر :138804

آخرین تمرین تیم ملی ایران برای انجام بازی دوستانه مقابل پاناما و ونزوئلا در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش فارس، آخرین تمرین تیم ملی ایران از ساعت 11 در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی آغاز شد.

* اتوبوس تیم ملی ایران ساعت 10:20 وارد ورزشگاه آزادی شد. خبرنگاران از ساعت 10 منتظر باز شدن در ورزشگاه آزادی شدند تا بتوانند در تمرین تیم ملی حضور پیدا کنند.

* ماموران حراست مجموعه ورزشی آزادی مانع از ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه آزادی شدند، حتی ماموران حراست با سخت‌گیری کامل تمام خبرنگاران و عکاسان را چک می‌کردند حتی معتقد بودند که هیچ دوربینی حق ورود به ورزشگاه آزادی را ندارد که موجب ناراحتی برخی از عکاسان خبری شد.

* بعد از ۱۵ دقیقه معطلی و ورود اتوبوس تیم ملی، خبرنگاران و عکاسان ورزشی هم اجازه ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کردند تا بتوانند از تمرین تیم ملی گزارش تهیه کنند.

* ملی پوشان با لباس آبی رنگ وارد زمین شماره یک آزادی شدند و ابتدا با روپایی زدن خود را آماده تمرین کردند.

* از چهره‌های جدید تمرین صبح امروز می‌توان به مرتضی پورعلی‌گنجی اشاره کرد که به تمرینات امروز اضافه شد و جداگانه دور زمین شماره یک ورزشگاه آزادی به دویدن پرداخت.

* مک‌درمورت هم که روز گذشته در تمرینات تیم ایران حضور داشت امروز هم با لباس شخصی در گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر تمرینات ملی‌پوشان بود.

* پژمان منتظری و میلاد محمدی طبق روزهای گذشته با توجه به مصدومیت‌هایی که دارند جداگانه مشغول تمرینات اختصاصی بودند.

* ملی‌پوشان ابتدا به انجام حرکات کششی پرداختند و بعد به گوشه‌ای از زمین شماره یک رفتند تا با زدن پاس‌های تک ضرب تمرینات خود را آغاز کنند.

* مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم به ورزشگاه آزادی آمد تا بتواند تمرینات تیم ملی را از نزدیک مشاهده کند حتی مهدی تارتار به دنبال این بود که در پایان تمرین با کی‌روش به گفت‌وگو بپردازد و بتواند درخصوص بازیکنانی که می‌توانند از پارس جنوبی در تیم ملی حضور داشته باشند صحبت کند اما با توجه به عصبانیت کی‌روش در روز گذشته شاید این اتفاق نیفتد و تارتار نتواند با کی‌روش صحبت کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید