نجات یک خانواده از آتش سوزی عمدی در کرج

  • حوادث
  • شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۵۵
    کد خبر :138783

فرمانده انتظامی شهرستان البرز کرج گفت: فداکاری مأموران وظیفه شناس پلیس مانع سوختن یک خانواده در آتش سوزی عمدی شد.

سرهنگ حسنعلی فیروزخواه گفت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اختلاف خانوادگی منجر به درگیری و تهدید به آتش سوزی در منطقه کمالشهر ماموران کلانتری کمالشهر بلافاصله به محل اعزام و با فردی مواجه شدند که بنا به اظهارات اهالی محل، شب گذشته چندین بار آشنایان خود را مورد تهدید قرار داده و قصد داشت منزل آنها را به آتش بکشد.

وی افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی ماموران اجازه ورود به محل سکونت فرد شرور که دچار اعتیاد بود را پیدا کردند و در همین حین متهم که از آشنایان ساکنان ساختمان بود اقدام به ریختن بنزین زیر درب ورودی آپارتمان و آتش زدن آن کرد که موجب ایجاد انفجار در جلوی ورودی آپارتمان می شود.

سرهنگ فیروزخواه بیان کرد: ماموران وظیفه شناس که درصدد دستگیری فرد مورد نظر بودند ابتدا اقدام به نجات افراد داخل منزل کرده که پس از این کار بر اثر انفجاری که ایجاد شد دچار سوختگی شدند که بلافاصله به بیمارستان منتقل و دونفر از آنها بستری و بقیه نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان گفت: متهم نیز که به دلیل تخریب دیوار همسایه بر اثر انفجار پا به فرار گذاشته بود پس از تعقیب و گریز توسط مأموران کلانتری دستگیر شد و در بازرسی بدنی از وی ۲ عدد چاقو و مقداری مواد مخدر تریاک با لفافه کشف شد.

منبع:برترین ها

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید