تارانتینو به دنبال تهیه‌کننده!

    کد خبر :138721

کوئنتین تارانتینو پس از رسوایی کمپانی واینستین، به دنبال تهیه کننده جدید برای ساخت فیلم بعدی‌اش است.

به نقل از ددلاین، کوئنتین تارانتینو که تاکنون همه فیلم‌هایش را ابتدا برای میراماکس و بعد برای کمپانی واینستین تهیه کرده، اکنون به دنبال انتخاب تهیه کننده جدید برای فیلم در دست تولیدش است.

این فیلم که نهمین فیلم در کارنامه تارانتینو است به کمپانی‌های مختلف به جز دیزنی پیشنهاد شده‌است.

این فیلم درامی است که در اواخر دهه ۱۹۶۰ و اوایل دهه ۱۹۷۰ در لس‌آنجلس می‌گذرد، اما او دیگر قصد ندارد این فیلم را با کمپانی رسوای واینستین تهیه کند. او در این فیلم با برداشتی خاص به قتل‌هایی که توسط خانواده مَنسِن انجام شد، می‌پردازد.

این در حالی است که از کمپانی واینستین به عنوان خانه‌ای یاد می‌شود که تارانتینو آن را ساخت. هاروی واینستین بارها این جمله را به زبان آورده بود و موفقیت بزرگ فیلم‌های تارانتینو موجب ثبات و گسترش کمپانی واینستین شده بود.

انتخاب تهیه کننده بعدی کمی برای تارانتینو مشکل است چون او به دنبال تهیه کننده‌ای است که توزیع بین‌المللی فیلم را نیز خودش برعهده داشته باشد.

این پروژه که عنوانش مشخص نیست، توسط تارانتینو نوشته شده و خود او هم روی صندلی کارگردانی می‌نشنید.

گفته شده برد پیت، جنیفر لارنس، ساموئل ال جکسون و دی کاپریو از جمله چهره‌هایی هستند که با آنها برای حضور در این فیلم صحبت شده است.

پیشتر اعلام شده بود فیلمبرداری این فیلم سال ۲۰۱۸ و احتمالا در تابستان آغاز می‌شود.

هنوز جزییات خاصی از فیلمنامه منتشر نشده، اما یکی از داستان‌های آن حول محور شارون تِیت می‌گردد، بازیگر و همسر رومن پولانسکی کارگردان که توسط منسن و پیروانش در سال ۱۹۶۹ در خانه‌اش به قتل رسید.

منسن به گروهی از پیروانش دستور داده بود تا به ساکنان خانه‌ای در بخش بندیکت کنیون شهر لس‌آنجلس حمله کنند و باور داشت که یک تولیدکننده موسیقی که کمی قبل او را رد کرده بود، در آن خانه زندگی می‌کند. با این حال، مدتی پیش آن فرد خانه را به پولانسکی اجاره داده بود و دیگر آنجا زندگی نمی‌کرد. به این ترتیب، چهار پیرو منسن با استفاده از اسلحه و چاقو به طرز بی‌رحمانه‌ای تِیت که هشت ماه حامله بود و چهار نفر دیگر را که در خانه بودند به قتل رساندند. پولانسکی آن موقع در اروپا مشغول فیلمبرداری یکی از پروژه‌هایش بود.

در سال ۱۹۷۱، منسن و تعدادی از اعضای گروهش به خاطر این قتل‌ها و قتل‌های دیگری که همان تابستان به وقوع پیوست، به گذراندن باقی عمرشان در زندان محکوم شدند. منسن در حال حاضر ۸۲ سال دارد و در زندان ایالتی کالیفرنیا به سر می‌برد.

در عین حال گفته شده حضور منسن در این فیلم به اندازه حضور هیتلر در فیلم «بی‌آبروهای لعنتی» خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید