مرد هزارچهره بوکس را شکست دادم/ او با نام‌های تقلبی در مسابقات شرکت می‌کرد

  • ورزشی
  • شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۳۴
    کد خبر :138546

نماینده وزن 56 کیلوگرم تیم ملی بوکس، گفت: بوکسوری را شکست دادم که در واقع بارها با اسم‌های تقلبی وارد رینگ شده بود، اما این بار من موفق شدم مرد هزار چهره بوکس را شکست دهم و دست او برای همه رو شد.

سجاد محمدپور در گفت‌وگو با فارس، درمورد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رشته بوکس که طی هفته گذشته به میزبانی سنندج برگزار شد، گفت: مسابقات با کیفیت بسیار خوبی در سنندج برگزار شد، انصافاً میزبان مسابقات را با نظم خاصی برگزار کرد و در این رقابت‌ها شاهد بودیم بوکسورهای خوبی از تمام استان ها در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند و همین موضوع باعث بالا رفتن کیفیت مسابقات در تمام ا وزان شده بود.

وی درمورد مراسم تجلیلی که از احمد ناطق‌نوری در حاشیه برگزاری این مسابقات شد، گفت: یک اتفاق بسیار خوبی در این رقابت‌ها رخ داد، سرپرست فدراسیون و مسئول برگزاری مسابقات در حاشیه این رقابت‌ها از احمد ناطق نوری پدر بوکس ایران تجلیل به عمل آوردند که این اتفاق بسیار ارزشمندی بود.

محمدپور درمورد تغییر وزنی که در این دوره از رقابت‌ها داشت، گفت: من برای اولین‌بار در وزن 56 کیلوگرم مبارزه کردم که خوشبختانه توانستم مدال طلای قهرمانی کشور را کسب کنم. در طول چند سال گذشته در وزن 52 کیلوگرم مبارزه می‌کردم اما مصدومیتی که از ناحیه مچ دست داشتم باعث شد یک مقدار از تمرینات فاصله بگیرم و پزشکان توصیه کردند برای بازگشت قطعا باید مچ دستم را جراحی کنند. پس از پایان دوره نقاهت نمی‌خواستم که به دستم فشار وارد کنم و به همین دلیل وزن کم نکردم و تصمیم گرفتم در وزن 56 کیلوگرم برای اولین‌بار مبارزه کنم که خوشبختانه در پایان مسابقات نیز به مدال طلا دست یافتم.

وی درمورد مبارزه با بوکسوری که با نام‌های مختلف در مسابقات قهرمانی کشور مبارزه کرده است، گفت: در این وزن یک بوکسوری را شکست دادم که در واقع به مرد هزار چهره شهرت دارد، او بارها با اسم‌های مختلف در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده و این دوره هم با یک اسم تقلبی وارد رینگ شده بود که خوشبختانه موفق شدم مرد هزار چهره بوکس را شکست دهم. دست او برای همه رو شد و در پایان هم قهرمان وزن 56 کیلوگرم شدم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید