تصمیم قالیباف برای ایجاد پنج میلیون شغل قابل اجراست/ روحانی و جهانگیری هیچ برنامه ای برای کشور ندارند

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۲۲
    کد خبر :13850

عضو شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه روحانی و جهانگیری هیچ برنامه ای برای اداره کشور ندارند، گفت: از بین شش نامزد، آقای قالیباف، آیت اله رئیسی و آقای میرسلیم با برنامه صحبت می کنند. ضمن اینکه آقای قالیباف با اشاره به مشکل بیکاری و وعده ایجاد پنج میلیون شغل، توانایی ایجاد آنرا دارد.

سید حسن نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه آقای قالیباف شعار ایجاد پنج میلیون شغل را مطرح کرده است، گفت: در طول چهار سال امکان ایجاد پنج میلیون شغل در کشور وجود دارد چرا که کشور ما دارای ظرفیت های خوبی است.

وی افزود: اگر فقط همان 70 درصد بنگاهها و کارخانجاتی که در دولت روحانی غیر فعال و تعطیل شدند را فعال و به عرصه تولید بازگردانیم، پنج میلیون شغل ایجاد خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وقتی آقای قالیباف وعده می دهد که پنج میلیون شغل ایجاد می کند، با توجه به منابع موجود در کشور و ظرفیت ها، این وعده را مطرح می کند.

نقوی حسینی با اشاره به مناظرات شش کاندیدا در 2 هفته گذشته، گفت: حسن روحانی رئیس جمهور و اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور فقط دعوای سیاسی مطرح می کنند و هیچ برنامه ای بر اداره آینده کشور ندارند.

وی افزود: اقای جهانگیری خود را نماینده اصلاح طلبان می داند و آقای روحانی هم برنامه ای برای ارائه ندارد.

عضو شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی افزود: این اقایان به دنبال تنش در جامعه و ایجاد جنجال هستند نه حل مشکلات مردم و برنامه ای بری آن.

نقوی حسینی با اشاره به این اظهارات روحانی مبنی بر اینکه آنهایی که دستاورد برجام را نمی بینند، عینک بزنند، افزود: البته از یک منظر این حرف آقای روحانی درست است و باید با عینک آن هم با عینک نمره بالا به دنبال دیدن دستاوردهای برجام بود چون دستاوردی وجود ندارد.

وی مشکل بیکاری و ضرورت ایجاد اشتغال برای حدود هفت میلیون نفر بیکار در کشور را یادآور شد و گفت: از میان نامزدها، آقای قالیباف، آیت الله رئیسی و اقای میرسلیم با برنامه صحبت می کنند. حرف دل مردم و مشکلات جامعه را طرح می کنند.

نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم هوشیار و فهیم هستند و می فهمند که چه کسی به دنبال حل مشکلات اصلی جامعه و کشور است.

نقوی حسینی با اشاره به دروغهای اصلاح طلبان مبنی بر اینکه نامزدهای اصولگرایان به دنبال دیوار کشی در خیابانها هستند، گفت: چرا دروغ؟ کدام نامزد اصولگرا چنینی حرفی مطرح کرد؟.

وی به اقبال مردم از اصولگرایان اشاره کرد و گفت: انشالله نامزد اصولگریان پیروز این انتخابات خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید