بنی اعتماد در ترکیه جایزه افتخاری دریافت می‌کند

    کد خبر :138409

رخشان بنی‌اعتماد، کارگردان ایرانی در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره فیلم مالاتیای ترکیه جایزه افتخاری دریافت خواهد کرد.

مهر: رخشان بنی‌اعتماد، کارگردان سینما علاوه بر این که در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره فیلم مالاتیای ترکیه جایزه افتخاری دریافت خواهد کرد، ۱۵ نوامبر (بیست و چهارم آبان) پس از نمایش فیلم «روسری آبی» در سینما یشیل مالاتیا، طی مراسمی با سینمادوستان گردهم خواهند آمد.

به نقل از آناتولی، فاطمه معتمدآریا، بازیگر ایرانی به عنوان یکی از اعضای هیئت‌داوران بخش مسابقه فیلم‌های بلند جشنواره فیلم مالاتیای ترکیه در این مراسم حضور خواهد داشت و صابره سویتوک کارشناس سینمای ایران در ترکیه ریاست مراسم را عهده‌دار است.

هفتمین جشنواره فیلم مالاتیا از ١٨ تا ٢۵ آبان (نهم تا شانزدهم نوامبر) در کشور ترکیه به صورت رقابتی برگزار خواهد شد. فیلم «سد معبر» ساخته محسن قرایی و «مادری» ساخته رقیه توکلی در بخش مسابقه به نمایش در می‌آید که کارگردان‌ها و بازیگر اصلی هر دو فیلم به جشنواره دعوت شده‌اند.

دو فیلم «سس» (صدا) ساخته داریوش نجفی‌گل و «حفره مشترک» ساخته اسما ابراهیم‌زادگان نیز در بخش فیلم‌های کوتاه به نمایش درخواهند آمد. در بخش مرزهای بیهوده نیز فیلم‌هایی از فیلمسازان سه شهر تبریز، اردبیل و ارومیه به نمایش درخواهند آمد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید