نوکمپ امشب سیاست‌زده خواهد بود

  • ورزشی
  • شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۴۶
    کد خبر :138395

بیش از 70 هزار هوادار کاتالونیای تیم فوتبال باشگاه بارسلونا در جریان بازی امشب تیمشان برابر سویا با داشتن موزاییک‌های تبلیغاتی شعار “آزادی زندانی سیاسی” را فریاد خواهند زد.

به گزارش فارس، باشگاه بارسلونا بارها اعلام کرده که کاری با سیاست ندارد اما هر بار بهترین خدمات را به حزب جدایی طلب کاتالونیا ارایه می‌دهد. جمعه گذشته در جریان بازی بسکتبال بارسلونا در لیگ اروپا هواداران 5 دقیقه سکوت کرده و سپس برای بیش از پانزده دقیقه شعار “آزادی، آزادی” را فریاد زدند.

در جریان بازی بارسلونا برابر المپیاکوس نیز هواداران بارسلونا شعار “آزادی زندانی سیاسی” را سر دادند که ساعاتی پس از این بازی فاش شد که تمامی پلاکاردهای اعتراضی را حزب جدایی طلب کاتالونیا بین مردم پخش کرده است.

بازی امشب اما می‌تواند تیر خلاص را بزند، بیش از 70 هزار موزاییک تبلیغاتی و پرچم کاتالونیا بین مردم و هواداران پخش شده و دستفروش‌های اطراف نیوکمپ را دریافت پول از حزب جدایی طلب کاتالونیا فقط به فروش پرچم کاتالونیا اقدام خواهند کرد.

پلیس ملی اسپانیا البته دستفروشانی را که پرچم کاتالونیا دارند به بازداشت موقت و جریمه نقدی تهدید کرده است.

پیش بینی می‌شود، بیش از 70 هزار تماشاگر در بازی امشب فضای نوکمپ را به شدت سیاسی کنند، شعارهایی علیه پادشاه اسپانیا آماده و تمرین شده و گروه‌های زیر زمینی وابسته به گروه خرابکاری بویک‌سس نوس از امشب به عنوان شبی تاریخی در مبارزه مردم کاتالونیا یاد می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید