تبریک عربستان به بغداد برای آزاد سازی شهر «القائم»

  • سیاسی
  • شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۳۷
    کد خبر :138373

در پی موفقیت ارتش و نیروهای مسلح عراقی برای غلبه بر داعش در شهر القائم و آزادی کامل آن، وزارت خارجه عربستان با صدور بیانیه ای این پیروزی را به بغداد تبریک گفت.
خبرگزاری رسمی عربستان «واس» اعلام کرد، یک منبع مسئول در وزارت خارجه عربستان روز جمعه پیروزی ارتش عراق و آزادسازی شهر «القائم» در استان «الانبار» از چنگ داعش را تبریک گفت.

این منبع همچنین از پیروزی های متوالی ارتش عراق در مقابل داعش استقبال کرده و تأکید کرده که ریاض همواره از تلاش های بغداد برای مقابله با داعش حمایت می کند و در کنار کشور برادر (عراق) خواهد بود.

حیدر العبادی روز جمعه خبر آزادی کامل شهر القائم در جنوب غربی این کشور را اعلام کرده و افزوده بود که اولین مرحله از عملیات بیرون راندن داعش از سراسر خاک عراق به پایان رسیده است.

نیروهای ارتش عراق در حال حاضر باید تنها شهر «راوه» در استان الانبار و مناطق بیابانی اطراف این استان را از یوغ داعش آزاد کند تا به این ترتیب بتواند خبر آزادی کامل اراضی عراقی از اشغال داعش را اعلام کند.

در سال ۲۰۱۴ با حملات متعدد گروهک تروریستی داعش به خاک عراق، بخش های زیادی از شمال و مرکز عراق به اشغال تروریست ها درآمده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید