جمع آوری روزانه یک تن زباله در مرز شلمچه

    کد خبر :138323

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 از جمع آوری روزانه یک تن زباله در مرز شلمچه خبر داد و گفت: نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران از روز بیست و پنجم مهرماه در مرز شلمچه مستقر شده و عملیات پاکسازی مسیر تا نقطه صفر مرزی را بر عهده دارند.

آنا: افشین خدامی توضیح داد: ۲۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری در ۳ شیفت مشغول به فعالیت بوده و مخازن مستقر در مسیر روزانه چندین بار تخلیه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ مخزن تفکیک زباله در مرز شلمچه مستقر شده است، گفت: جمعیت افراد حاضر در شلمچه بسیار بوده و با توجه به خدمت رسانی موکب‌ها در مرز و پذیرایی از زوار امکان یک لحظه تعطیلی کار وجود ندارد.

خدامی با بیان اینکه زباله‌ها در هفت کیلومتری خرمشهر دپو می‌شوند، ادامه داد: کار دپو و تفکیک زباله‌های تر از خشک با خود شهرداری خرمشهر است.

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ تصریح کرد: خدمت رسانی به زوار حسینی تا پایان اربعین حسینی در مرز شلمچه ادامه خواهد داشت.

خدامی همچنین به نشست فرماندار ویژه خرمشهر با اعضای کمته رفت و روب اشاره کرد و گفت: با توجه به سیر افزایشی حضور زوار در هفته آینده بر تقویت و آمادگی اکیپهای رفت و روب در محورهای تحویلی به شهرداری تهران تاکید شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید