اولین خبر خوش از بازپرداخت سپرده‌های «کلان» کاسپین

    کد خبر :138193

یک تصمیم اتخاذ شده برای سپرده گذاران فرشتگان ورود به پرداخت برای سپرده های کلان بالای ٢٠٠ میلیون تومان است به گونه ای که مقرر شده تا به هر یک از سپرده گذاران بالاتر از ٢٠٠ میلیون نیز تا همین حد یعنی ٢٠٠میلیون تومان پرداخت شود تا در ادامه وضعیت مابقی آن مشخص شود.

در مجموع با پرداخت سپرده های تا ٢٠٠ میلیون تومان، ٩٨ دوصد سپرده های تعاونی منحله فرشتگان تعیین تکلیف خواهند شد و با روال جدیدی که در پیش گرفته شده باقی مانده سپرده گذاران که سپرده های بیش از ٢٠٠ میلیون تومان را دارا بوده و دو درصد مانده را تشکیل می دهند به هر یک تا ٢٠٠ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

اما با توجه به اینکه در کنار فرشتگان، هفت تعاونی دیگر نیز زیرمجموعه کاسپین قرار دارند بنابر گفته حیدری، بانک مرکزی برای تامین نقدینگی مورد نیاز موسسه کاسپین برای پرداخت سپرده های سپرده گذاران سایر تعاونی های ساماندهی شده توسط این موسسه نیز تصمیمات لازم را اتخاذ کرده است.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. سپرده گذار کاسپین گفت:

    در نهایت ۳۰ تا ۷۰ در صد سپرده ها بعد از دو سال به مردم بر می گردد و با همه این ادعاهای دروغین نهایتا ۲۰۰۰ میلیارد تومان از طلب ۸۶۰۰ میلیارد تومانی مردم قرار است شاید برگردانده شود .

دیدگاهتان را بنویسید