توضیح روابط عمومی مرکز علمی کاربردی رسانه در خصوص خبر تخریب نمازخانه دانشکده

    کد خبر :138155

دانشکده علمی کاربردی رسانه در راستای ارتقاء امکانات آموزشی و فنی از تابستان سال جاری اقدام به نوسازی و تجهیز فضای آموزشی و امکانات فنی خود نموده است. از جمله ی این اقدامات راه‌اندازی «استودیوی آموزشی» در فضای خالی پشت نمازخانه مرکز بوده است. اما وجود دیواری قوسی شکل و ناقص بین نمازخانه و این محل که سال‌ها قبل به عنوان آمفی تئاتر از آن استفاده می‌شده ، مشکلات فنی برای هر دو مکان ایجاد می نمود.

بسمه تعالی

سلام علیکم ؛

با عنایت به انتشار گزارشی مجعول و کذب در آن پایگاه خبری در روز چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ که مدعی تخریب نمازخانه دانشکده علمی کاربردی رسانه و جایگزینی «سالن آمفی تئاتر» در آن مکان شده بود به اطلاع می‌رساند ادعای مذکور سراسر دروغ بوده و مصداق نشر اکاذیب و افترا است. ضمن تکذیب این خبر، مقتضی است بر اساس قانون مطبوعات، توضیحات زیر جهت تنویر افکار عمومی منتشر گردد. طبعا حق این مرکز برای مراجعه به مراجع ذیصلاح قانونی محفوظ است.

دانشکده علمی کاربردی رسانه در راستای ارتقاء امکانات آموزشی و فنی از تابستان سال جاری اقدام به نوسازی و تجهیز فضای آموزشی و امکانات فنی خود نموده است. از جمله ی این اقدامات راه‌اندازی «استودیوی آموزشی» در فضای خالی پشت نمازخانه مرکز بوده است. اما وجود دیواری قوسی شکل و ناقص بین نمازخانه و این محل که سال‌ها قبل به عنوان آمفی تئاتر از آن استفاده می‌شده ، مشکلات فنی برای هر دو مکان ایجاد می نمود. لذا با صلاحدید کارشناسان و مقامات مسئول جهت رفع این نقیصه اقدام گردید و دیوار مذکور برداشته شد و در حال حاضر عملیات بنای دیوار جدید حدفاصل بین نمازخانه و استودیو در جریان است.

لازم به ذکر است حتی این اقدامات مانع از اقامه نماز جماعت در نمازخانه مرکز نشده و نماز جماعت همچون گذشته با حضور خواهران و برادران اقامه می‌گردد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید