رونالدو بهترین گلزن جهان تا پایان سپتامبر 2017 / طارمی بالاتر از لواندفسکی

    کد خبر :138105
طبق گزارش تازه اداره جهانی آمار و ارقام فوتبال، تا پایان سپتامبر 2017 کریستیانو رونالدو با 24 گل زده ثبت شده ملی و باشگاهی بهترین گلزن جهان شناخته شده و هری کین با 10 گل زده در رتبه سوم ایستاده است. طارمی یکی از 5 شریک 10 گله هری کین در این جدول است.

به گزارش فارس، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی برای رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده و البته به این دلیل بعلاوه درخشش در بازی‌های ملی و باشگاهی داخلی 24 گل را به نام خود ثبت کرده و با اختلاف زیاد نسبت به سایرین در صدر جدول ایستاده است.

دومین گلزن برتر از دید اداره جهانی آمار و ارقام فوتبال، یو-سونگ کیم از کره شمالی است که درخشش قابل توجهی داشته است.او 12 گل به نام خود ثبت کرده است. سومین نامی که در این جدول به چشم می‌خورد، مربوط می‌شود به هری کین از تاتنهام لندن که البته در این رتبه با ابوبکر از کامرون، ترائوره از بورکینافاسو، مهدی طارمی از ایران و عمر خریبین از سوریه شریک است.

پس از نام مهدی طارمی، گلزن کلیدی پرسپولیس تهران، در رتبه‌های بعدی با 9 گل زده به سکو کامارا از گینه و لواندفسکی از لهستان همچنین لوکاکو از بلژیک برخورد می‌کنید.

 

اداره جهانی آمار و ارقام تاکید دارد که معیارش در انتخاب بهترین گلزنان جهان بازیکنانی است که هم برای تیم باشگاهی و هم برای تیم ملی خود موفق به گلزنی شده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید