زائران اربعین، بلیت هواپیما را گران نخرند

    کد خبر :138036

سازمان هواپیمایی کشوری، با توصیه به زائران اربعین حسینی مبنی بر اینکه بلیت هواپیما را گران نخرند، اعلام کرد: با هرگونه فروش بلیت خارج از نرخ اعلام شده، برخورد می شود.

به گزارش بازتاب به نقل از صداو سیما، رضا جعفرزاده با بیان اینکه دفاتر مجاز فروش بلیت هواپیما، به متقاضیان شرکت در اربعین حسینی اعلام شده است، گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز امکان فروش بلیت هواپیما به زائران اربعین، از طریق فرودگاه نجف را فراهم آورده است.

وی افزود: متقاضیان می توانند به سایت.Ebooking.iranair.com مراجعه و یا به دفتر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مراجعه و بلیت خود را تهیه کنند.

جعفرزاده گفت: بر این اساس، بلیت تهران – نجف – تهران و تهران – بغداد – تهران یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و بلیت مشهد – نجف – مشهد و مشهد – بغداد – مشهد یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است؛ بلیت یکسره تهران – نجف و تهران – بغداد نیز ۶۰۰ هزار تومان و مشهد – بغداد و مشهد – نجف ۷۵۰ هزار تومان به مشتریان عرضه می شود، بنابراین با هرگونه افزایش بیش از این قیمت بدون اغماض، برخورد خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته سازمان هواپیمایی کشوری با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، با تعدادی از دفاتر متخلف برخورد شد و برخی از فهرست دفاتر مجاز نیز، حذف شدند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از متقاضیان این سفر معنوی می خواهیم که بلیت را گران نخرند و هرگونه شکایت در این باره را از طریق سامانه سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir در میان بگذارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید