افزایش کیفیت خدمات‌رسانی در چذابه و شلمچه

    کد خبر :138027

استاندار خوزستان گفت: حضور آقای واعظی در پایانه مرزی چذابه و شلمچه نشان از اهتمام ویژه دولت و رییس جمهور نسبت به تردد زائران اربعین حسینی است.

غلامرضا شریعتی در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در مرز چذابه اظهار کرد: همه تلاش بر این بوده تا دستگاه‌های اجرایی بدون دغدغه بتوانند خدمات خوبی به زائران اربعین حسینی ارائه دهند.

وی افزود: جلسات ستاد اربعین از سال گذشته تاکنون تعطیل نشده و این جلسات به صورت مستمر برگزار شده است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: مسائل و مشکلات دو پایانه مرزی در طول سال در جلسات مختلف ستاد اربعین مورد بررسی قرار گرفته است.

شریعتی عنوان کرد: در حوزه زیرساخت‌ها اقدامات اساسی صورت گرفته و کیفیت خدمت‌رسانی در پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه بیشتر از گذشته شده است.

وی ادامه داد: حدود سه هزار نفر اکنون در زمینه‌ها و بخش‌های مختلف در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند.

استاندار خوزستان گفت: دولت در خصوص بخش زیرساختی اقدامات خوبی انجام داده و به نسبت سال گذشته شاهد تردد روان‌تری در مرزها هستیم.

شریعتی تصریح کرد: تاکنون حدود ۲۵۰ هزار نفر از مرز چذابه عبور کرده‌اند و روز به روز بر این جمعیت افزوده می‌شود. در روز گذشته ۵۵۰۰۰ نفر از مرز چذابه عبور کرده‌اند که این یک آمار بی‌سابقه است و نشان‌دهنده توسعه زیرساخت‌ها در این پایانه مرزی است.

وی افزود: امیدواریم در ماه‌های آینده کار ایجاد زیرساخت‌های باقی‌مانده به پایان برسد و بتوانیم در سال آینده شاهد کمترین نقاط ضعف در این پایانه مرزی باشیم.

استاندار خوزستان گفت: توسعه زیرساخت‌ها علاوه بر بحث اربعین سرعت صادرات را نیز افزایش می‌دهد و می‌تواند شرایط را برای اقتصاد کشور مهیاتر کند.

شریعتی عنوان کرد: قرار است راه‌های منتهی به پایانه مرزی چذابه چهار خطه و شش خطه شوند و در بخشی از این راه‌ها اقداماتی صورت گرفته است.

وی گفت: پیمانکاران اکنون در حال کار کردن هستند و تا سال آینده تمامی جاده‌های دسترسی به این مسیر توسعه پیدا می‌کنند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: توسعه پارکینگ یکی از اقدامات موثر انجام گرفته در امر تردد است که در دستور کار جدی قرار گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید