عدم اعلام لیست اموال کاندیداها به مردم نشانه چیست؟

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۹:۵۶
    کد خبر :13790

نماینده مردم فریدن و فریدون شهر در مجلس، گفت: کاندیداها در اعلام اموال خود و اطرافیانشان به مردم فرا‌فکنی نکنند.

اکبر ترکی نماینده مردم فریدن و فریدون‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشنهاد محمد‌باقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری مبنی بر اعلام اموال کاندیداها به مردم، گفت: اعلام اموال از سوی کاندیداها به مردم اقدام خوبی است که ایجاد شفافیت می‌کند.

وی با بیان اینکه، شخصی که می‌خواهد در نظام جمهوری اسلامی ایران رئیس جمهور مردم شود باید مشخص شود که وضعیت مالی خود و اطرافیانش، چگونه است، اظهار داشت:کاندیداها نباید در اعلام اموال خود و اطرافیان‌شان به مردم فرافکنی کنند چرا که کاندیدایی که قصد خدمت به مردم را دارند باید اموال خود را به مردم معرفی کنند.

نماینده مردم فریدن و فریدون شهر در مجلس با تاکید بر اینکه با اعلام اموال از سوی کاندیداها به مردم در انتخاب آنها، موثر است، تصریح کرد: با اعلام اموال از سوی کاندیداها مردم متوجه می‌شوند می‌کنند که هر یک از کاندیداها به چه قشری از جامعه تعلق دارند  لذا با شناختی که بر این اساس مردم از کاندیداها پیدا می‌کنند، می‌تواند بهتر انتخاب کنند.

ترکی تصریح کرد: معرفی اموال کاندیداها به مردم بیان‌گر صداقت آنهاست و اگر کاندیدایی اموال خود را معرفی نکند نشان‌دهنده این است که با مردم صادق نیستند و می‌خواهند از همین ابتدا خیلی چیزها را از مردم کتمان کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید